خانهاخبار
آیفون 9 به عنوان نسل جدید آیفون SE وارد بازار می‌شود؟

آیفون 9 به عنوان نسل جدید آیفون SE وارد بازار می‌شود؟

بر اساس اطلاعات جدید، اپل قصد دارد گوشی آیفون SE 2 را با نام آیفون 9 معرفی و روانه بازار کند.
۱۳۹۸/۹/۱۷

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی در رابطه با گوشی اقتصادی اپل بودیم. در حالی که مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر محصولات اپل به عرضه آیفون SE 2 با طراحی مشابه آیفون 8 در سال آینده میلادی اشاره کرده است، گزارشی جدید نام این گوشی هوشمند را آیفون 9 اعلام کرده است.

در سال 2017 اپل تصمیم گرفت از شیوه جدیدی برای نامگذاری محصولات خود استفاده کند. در آن سال شاهد معرفی گوشی آیفون X به همراه آیفون 8 و 8 پلاس بودیم. سال گذشته میلادی محصولات اپل با نام آیفون XR، آیفون XS و XS مکس وارد بازار شدند. امسال این شرکت گوشی‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس را معرفی کرد تا دوباره شاهد استفاده از اعداد برای نامگذاری محصولات آن باشیم. در این میان، آیفون 9 یک غایب بزرگ محسوب می‌شود که به گفته Macotakara، این دستگاه سال آینده میلادی به عنوان آیفون SE 2 وارد بازار می‌شود:

بر اساس اطلاعات جدید، این احتمال وجود دارد که آیفون SE2 که در بهار سال آینده میلادی معرفی می‌شود، با نام آیفون 9 در اختیار خریداران قرار بگیرد. این دستگاه از طراحی مشابه با آیفون 8 بهره می‌برد و وظیفه تامین قدرت آن بر عهده چیپست اپل A13 Bionic است.

image

انتظار می‌رود آیفون 9 یا آیفون SE 2 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD باشد و اپل برای آن از چیپست A13 بایونیک استفاده کند. احتمالا این گوشی هوشمند دارای قیمت پایه 399 دلار باشد و با رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی و قرمز در اختیار خریداران قرار بگیرد. اپل قصد دارد سال آینده از 5 آیفون جدید رونمایی کند. بر اساس اعلام کو، در سال 2021 شاهد عرضه یک آیفون بدون پورت خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)