خانهاخبار
احتمال معرفی آیفون SE 2 پلاس در سال 2021

احتمال معرفی آیفون SE 2 پلاس در سال 2021

اپل قصد دارد تعداد گوشی‌های هوشمند خود را افزایش دهد. شایعه‌ای جدید به عرضه آیفون SE 2 پلاس در سال 2021 اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۹/۱۶

در ماه‌های اخیر اکثر شایعات و گزارش‌ها به رونمایی از گوشی آیفون SE 2 در اواخر مارس 2020 اشاره کرده‌اند. در حالی که شاید بسیاری از کاربران به علت استفاده از زبان طراحی آیفون 8 برای این گوشی هوشمند چندان هیجان‌زده نباشند، ولی احتمالا سال 2021 با یک گوشی متفاوت روبه‌رو می‌شوند. بر اساس گزارشی جدید، اپل سال 2021 از گوشی آیفون SE 2 پلاس با طراحی تمام صفحه رونمایی می‌کند. این دستگاه قیمت پایینی خواهد داشت، البته کاهش قیمت به معنای امکانات کمتر است.

در گذشته شاهد انتشار گزارشی مبنی بر عرضه آیفون 13 بدون پورت لایتنینگ بودیم. مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل پیش‌بینی کرده این شرکت در سال 2021 از گوشی آیفون SE 2 پلاس رونمایی می‌کند. این دستگاه تفاوت بسیاری با گوشی آیفون SE 2 خواهد داشت. مینگ چی گو در رابطه با این گوشی هوشمند گفته است:

اپل در نیمه اول سال 2021 از گوشی آیفون SE 2 پلاس رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه دارای نمایشگر 5.5 تا 6.1 اینچی باشد و از طراحی تمام صفحه بهره ببرد. برش نمایشگر این دستگاه در مقایسه با دیگر محصولات این برند ابعاد کوچکتری خواهد داشت، چراکه قادر به پشتیبانی از فیس آیدی نیست. سنسور تاچ آیدی درون دکمه پاور تعبیه می‌شود که روی فریم قرار دارد.

image

اگر اپل برای این گوشی هوشمند سیستم فیس آیدی در نظر نگیرد، می‌تواند ابعاد برش نمایشگر را کاهش دهد. این موضوع می‌تواند برای بسیاری خوشحال کننده باشد. در حالی که آقای کو به حضور سنسور تاچ آیدی روی فریم و درون دکمه پاور اشاره کرده، در گذشته از عرضه آیفون‌های 2021 با فیس آیدی و تاچ آیدی زیر نمایشگر خبر داده بود. با توجه به این اظهارنظر، چرا باید اپل سنسور تاچ آیدی را روی فریم آیفون SE 2 پلاس قرار دهد؟

کوالکام به تازگی از 3D Sonic Max رونمایی کرده است. این سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در مقایسه با گذشته بزرگتر شده، امنیت بیشتری دارد و سریع‌تر است. این احتمال وجود دارد که این سنسور اثر انگشت در آیفون‌های آینده مورد استفاده قرار بگیرد، حتی شاید آیفون SE 2 پلاس نیز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شود. لازم به ذکر است؛ نمایشگرهای OLED می‌توانند میزبان سنسور اثر انگشت باشند. اپل احتمالا برای کاهش قیمت آیفون SE 2 پلاس از پنل LCD استفاده می‌کند، بنابراین نمی‌تواند این اسکنر را برای آن در نظر بگیرد. فاصله زیادی تا سال 2021 داریم، بنابراین تا آن تاریخ شایعات زیادی در رابطه با آیفون SE 2 Plus در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)