خانهاخبار
شارپ AQUOS Zero2 از راه رسید؛ اولین گوشی هوشمند با نمایشگر 240 هرتزی

شارپ AQUOS Zero2 از راه رسید؛ اولین گوشی هوشمند با نمایشگر 240 هرتزی

شارپ AQUOS Zero2 با صفحه نمایش 240 هرتزی معرفی شد. این گوشی هوشمند سه ماهه اول 2020 وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۱۵

در ماه سپتامبر شاهد رونمایی از شارپ AQUOS Zero2 در کشور ژاپن بودیم. این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش 240 هرتزی شناخته می‌شود. حال شاهد رونمایی رسمی از این محصول در کشور تایوان هستیم. مدیر محصولات شارپ اعلام کرده این گوشی هوشمند هنوز موفق به کسب تاییدیه در کشور تایوان نشده است، بنابراین خریداران هم اکنون قادر به سفارش آن نیستند. شارپ AQUOS Zero2 در سه ماهه اول 2020 وارد بازار ژاپن می‌شود و احتمالا پس از آن شاهد فروش این دستگاه در کشور تایوان باشیم.

شارپ AQUOS Zero2 به صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED مجهز شده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمداران موجود در بازار، از برش نمایشگر قطره‌ای بهره می‌برد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. همانطور که گفته شد، این محصول شارپ اولین گوشی هوشمند جهان با نمایشگر 240 هرتز محسوب می‌شود. قدرت این دستگاه توسط چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 855 تامین می‌شود و دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 640 است.

image

شارپ برای این محصول خود 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 در نظر گرفته است. برای افزایش امنیت آن، شاهد حضور سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر به همراه سیستم شناسایی چهره هستیم. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه به چشم می‌خورد. سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 بوده که توسط یک سنسور اولترا واید همراهی می‌شود. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 3130 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی و سفید به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مسعود

۱۳۹۸/۹/۱۷
چرا باطریش اینقدر کمه؟
و این که
آیا شارپ نمایندگی فروش گوشی داره توی مشهد؟؟

کاظمی

۱۳۹۸/۹/۱۶
چرا ایران نمیاد