خانهاخبار
تولید انبوه Xiaomi Mi 10 تایید شد؛ عرضه به‌زودی با اسنپدراگون 865

تولید انبوه Xiaomi Mi 10 تایید شد؛ عرضه به‌زودی با اسنپدراگون 865

همان طور که در شایعات آمده بود و حالا رسما توسط هم‌بنیان‌گذار شیائومی تایید شد، این شرکت مشغول تولید Mi 10 است و آن را در سه‌ماهه نخست سال 2020 روانه بازار خواهد کرد.
۱۳۹۸/۹/۱۴

هم‌بنیان‌گذار و عضو هیئت مدیره شیائومی، لین بین، با حضور در رویداد اسنپدراگون سامیت ۲۰۱۹ رسما اعلام کرد که این شرکت در حال تولید Xiaomi Mi 10 است. این دستگاه یکی از اولین تلفن هوشمند جریان اصلی خواهد بود که از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. او در ادامه در پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که می ۱۰ وارد فاز تولید انبوه شده است. تلفن هوشمند مذکور از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی خواهد کرد و در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره شیائومی می ۱۰ در دسترس نیست. البته خود آقای بین چند قبل وجود می ۱۰ پرو را هم تایید کرده بود.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سری شیائومی می ۹ از روی وبسایت رسمی این شرکت حذف شده است. در عین حال، تلفن هوشمند جدیدی با پشتیبانی از 5G با شماره مدل‌های M2001J1E و M2001J1C از مرجع 3C مجوز دریافت کرده‌اند. همان طور که گفته بودیم این دستگاه می‌تواند می ۱۰ یا می میکس ۴ باشد.

مدیرعامل شیائومی، لی جون، اخیرا اعلام کرده بود که این شرکت می‌خواهد در سال آینده میلادی ۱۰ موبایل 5G عرضه کند. به گفته او، این دستگاه‌ها گروه‌های قیمتی مختلفی را پوشش خواهند داد. لی جون امیدوار است که اپراتورها بتوانند سرعت گسترش شبکه‌های 5G را افزایش دهند. او نسل پنجم ارتباطات را شتاب‌دهنده‌ای برای توسعه اقتصاد دیجیتال می‌داند و ظهور آن را به عنوان اتفاق بزرگی در صنعت ارتباطات و اینترنت تلقی می‌کند.

دیگر شرکت چینی بزرگی که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد اوپو است. این شرکت نیز تایید کرده که تلفن هوشمند جدید خود را با برخورداری از چیپست تازه کوآلکام در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)