خانهاخبار
اگر شش ماه به توئیتر سر نزده‌اید، اکانت شما حذف می‌شود

اگر شش ماه به توئیتر سر نزده‌اید، اکانت شما حذف می‌شود

توئیتر اخیرا در خبری اعلام کرده که می‌خواهد اکانت‌های غیرفعال را حذف کند. بر این اساس اکانت‌هایی که در شش ماه گذشته غیرفعال بوده‌اند باید تا 20 آذر وارد توئیتر شوند، در غیر این صورت حذف خواهند شد.
۱۳۹۸/۹/۷

اگر اکانت توئیتر دارید و مدت‌هاست که از آن استفاده نکرده‌اید، شاید بهتر است که تا قبل از ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) وارد اکانت‌تان شوید، در غیر این صورت ممکن است حساب کاربری خود را از دست بدهید. شرکت توئیتر روز سه‌شنبه در خبری اعلام کرد که می‌خواهد اکانت‌های غیرفعال را حذف کند.

یکی از سخنگویان این شرکت گفت:

به عنوان بخشی از تعهدمان نسبت به خدمت‌رسانی در حوزه گفتگوی عمومی، می‌خواهیم اکانت‌های غیرفعال را پاک کنیم تا اطلاعات دقیق‌تر و قابل اعتمادتری برای کاربران در سراسر توئیتر فراهم شود. همان طور که در «خط مشی اکانت‌های غیرفعال» آمده، بخشی از این اقدام تلاش برای ترغیب کاربران به فعال بودن در توئیتر و استفاده از این پلتفرم پس از ثبت‌نام در این سرویس است.

حالا توئیتر به سراغ کاربرانی می‌رود که در شش ماه گذشته وارد حساب کاربری‌شان نشده‌اند. به این ترتیب اگر این گروه از کاربران تا تاریخ ۲۰ آذر به اکانت خود وارد نشوند، حساب کاربری آن‌ها حذف خواهد شد. البته سخنگوی توئیتر می‌گوید که این فرآیند نه به صورت یکباره، بلکه به مرور و در طول چند ماه انجام خواهد گرفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Masoud

۱۳۹۸/۹/۹
این حرف درست نیست من نزدیک 5 سال هستش که حساب تويتر دارم نزدیک دو سال اصلا استفاده نکردم ولی چند روز پیش چک کردم هنوز فعال هستش و کار میکنه