خانهاخبار
کدام دستگاه‌های آنر اندروید 10 را دریافت می‌کنند؟

کدام دستگاه‌های آنر اندروید 10 را دریافت می‌کنند؟

شرکت آنر در مراسم دیروز خود اعلام کرد که کدام محصولات این شرکت اندروید 10 را از طریق رابط کاربری Magic UI 3.0 دریافت می‌کنند.
۱۳۹۸/۹/۷

آنر در رویداد معرفی محصولات جدید خود با انتشار فهرستی اعلام کرد که کدام دستگاه‌های این شرکت نسخه جدید رابط کاربری Magic UI 3.0 را که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده دریافت می‌کنند. این رابط کاربری در اولین گام خود به عنوان رابط کاربری پیش‌فرض Honor V30 وارد بازار می شود.

محصولات موجود در این فهرست شامل دستگاه‌هایی مثل آنر 20، آنر 20 پرو، آنر 20i، آنر V20، آنر 10 لایت و آنر مجیک 2 است که همین حالا هم نسخه‌های بتای این آپدیت را اجرا می‌کنند. دستگاه‌های جدیدی مثل آنر 10، آنر V10، آنر 9X پرو، آنر 9X، آنر 8X، آنر 20S و آنر 20 لایت (چینی) نیز به‌تازگی به این فهرست اضافه شده‌اند. متاسفانه زمان‌بندی خاصی برای تاریخ انتشار این آپدیت‌ها ارائه نشده است. به‌علاوه، جای خالی نام آنر پلی در این فهرست به وضوح مشاهده می‌شود.

Magic UI 3.0 قابلیت‌های جدیدی مثل دارک مود، انیمیشن‌های تازه، بهینه‌سازی‌های سیستمی، ارتباطات چند دستگاهی و پشتیبانی از Smart HiCar را شامل می‌شود. اکنون باید منتظر اخبار بیشتر در خصوص زمان عرضه این آپدیت برای دستگاه‌های مذکور بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

aysan

۱۳۹۸/۹/۷
اندروید ۱۰ برای s8+ نمیاد؟☹