خانهاخبار
نسخه آی او اس اپلیکیشن واتس اپ به قابلیتی جدید مجهز شد

نسخه آی او اس اپلیکیشن واتس اپ به قابلیتی جدید مجهز شد

بسیاری از افراد و کسب و کارها این روزها با اپلیکیشن واتس اپ سر و کار دارند و از این طریق با دیگر افراد و مشتریان خود در ارتباط هستند.
۱۳۹۸/۹/۶

نسخه آی او اس اپلیکیشن واتس اپ به تازگی آپدیت جدیدی را دریافت کرده و به این ترتیب، یک ویژگی فوق العاده به آن اضافه شده است. تنظیمات حریم شخصی جدید و قابلیت Call Waiting را می توان به عنوان موارد جذاب در آپدیت جدید واتس اپ به حساب آورد.

از جمله تغییرات نسخه جدید می‌توان به بروز شدن صفحه چت‌ها اشاره کرد که به این ترتیب، کاربران آیفون قادر خواهند بود تا پیام‌های خود را راحت‌تر از پیش چک کنند. همچنین واتس اپ این امکان را در اختیار کاربران گذاشته تا هنگام استفاده از VoiceOver، به راحتی از کیبورد Braille برای ارسال پیام‌های خود استفاده نمایند.

ویژگی Call Waiting یا انتظار مکالمه نیز نیازی به توضیح ندارد. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا در هنگام مکالمه با شخصی دیگر، تماس جدیدی را دریافت کرده و در صورت تمایل، فرد اول را در حالت تعلیق (Hold) نگه داشته و به تماس جدید پاسخ دهند.

image

 

امکانات حریم شخصی نیز در قسمت Privacy موجود خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد تا اجازه اضافه کردن افراد مختلف به گروه‌ها را تنظیم نموده و به این ترتیب، از اضافه شدن خود به انواع گروه‌ها جلوگیری به عمل آورند. برای اعمال تنظیمات دلخواه، می‌توانید به مسیر زیر بروید:

Settings> Account> Privacy> Groups

همچنین به خاطر داشته باشید که مدیران گروه‌ها قادر خواهند بود تا لینک‌های شخصی برای دعوت به گروه را برای افراد مختلف ارسال نمایند.

هم اکنون با مراجعه به بخش Updates اپلیکیشن اپ استور در آیفون، می‌توانید پیام رسان واتس اپ را به آخرین نسخه موجود آپدیت کرده و از ویژگی‌های یاد شده استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)