خانهاخبار
ساعت هوشمند مجیک واچ 2 آنر با عمر باتری 14 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند مجیک واچ 2 آنر با عمر باتری 14 روزه معرفی شد

شرکت آنر امروز رسما ساعت هوشمند MagicWatch 2 را معرفی کرد. این دستگاه عمر باتری 14 روزه دارد و در دو مدل 42 و 46 میلی متری به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۹/۵

آنر سرانجام رسما از MagicWatch 2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند ۱۴ روز عمر باتری دارد و بر قابلیت‌های سلامتی و تندرستی تمرکز خواهد داشت. مجیک‌واچ ۲ از استاندارد ضدآب 5ATM پشتیبانی می‌کند تا بتوانید این دستگاه را با خود به استخر ببرید.

ساعت هوشمند جدید آنر قادر است علاوه بر ضربان قلب، میزان فعالیت‌های بدنی، مسافت طی‌شده، سرعت و سوزاندن کالری را اندازه‌گیری کند. این دستگاه توانایی اندازه‌گیری واحد SWOLF را دارد؛ یعنی می‌تواند مجموع تعداد حرکات و ثانیه‌هایی که لازم است تا یک ضلع استخر را شنا کنید، اندازه‌گیری کنید (هرچه عدد پایین‌تری به دست بیاید نشان می‌دهد که شما بهتر شنا می‌کنید).

این ساعت در طول روز وضعیت ضربان قلب شما را بررسی می‌کند و در صورتی که تعداد آن‌ها بیش از حد بالا یا پایین برود به شما هشدار می‌دهد. و اگر احساس کند که استرس دارید، شما را راهنمایی می‌کند تا نفس عمیق بکشید. مجیک‌واچ ۲ در پایان روز و به هنگام خواب پیشنهادهایی برای خواب بهتر به شما ارائه می‌کند و می‌تواند ۶ نوع اختلال خواب رایج را شناسایی کند.

image

این محصول ۱۵ حالت ورزشی مختلف دارد و برای موقعیت‌یابی از GPS و GLONASS پشتیبانی می‌کند (برخورداری از هر دو فناوری باعث می‌شود موقعیت‌یابی در محیط‌هایی که ساختمان‌های بلند دارد بهتر انجام شود).

مجیک‌واچ ۲ از استیل ضدزنگ 361L ساخته شده و دو اندازه ۴۶ و ۴۲ میلی متری دارد. اندازه نمایشگر در این دو مدل به ترتیب ۱.۴ و ۱.۲ اینچ است و هر دو از پنل آمولد با تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ استفاده می‌کنند (بنابراین رزولوشن آن‌ها به ترتیب ۴۵۴ در ۴۵۴ و ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل است).

چیپست این دستگاه درست مثل Watch GT 2 هوآوی Kirin A1 است و هر دو قابلیت‌های مشترک زیادی دارند، با این حال به نظر می‌رسد که آنر کاربران جوان‌تر را هدف قرار داده است. مجیک‌واچ ۲ همچنین ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که ۲ گیگابایت آن در دسترس کاربر است و می‌توانید حدود ۵۰۰ آهنگ در آن ذخیره کنید. به‌علاوه، با کمک بلوتوث می‌توانید تماس‌های موبایل خود را مدیریت کرده و تا فاصله ۱۵۰ متری با تلفن هوشمندتان در ارتباط باشید.

image

باتری ۱۴ روزه این دستگاه مبتنی بر ۹۰ دقیقه استفاده از موقعیت‌یابی GPS در هنگام ورزش کردن، ۳۰ دقیقه تماس تلفنی با بلوتوث و ۳۰ دقیقه پخش موسیقی در هر هفته است. البته توجه داشته باشید که نسخه ۴۶ میلی متری ۱۴ روز عمر باتری دارد، در حالی که این میزان در نسخه ۴۲ میلی متری به ۷ روز می‌رسد.

MagicWatch 2 از ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) وارد بازارهای جهانی می‌شود. قیمت مدل سیاه ۴۲ میلی متری ۱۵۵ دلار، مدل سیاه ۴۶ میلی متری ۱۷۰ دلار، و مدل قهوه‌ای ۴۶ میلی متری و طلایی ۴۲ میلی متری ۲۰۰ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)