خانهاخبار
اپل انتظار دارد سال آینده 100 میلیون آیفون 5G بفروشد

اپل انتظار دارد سال آینده 100 میلیون آیفون 5G بفروشد

بر اساس گزارش وبسایت دیجی‌تایمز، منابع زنجیره تامین گفته‌اند اپل اعلام کرده که انتظار دارد سال آینده افزایشی 20 درصدی در فروش پرچمداران نسل بعدی خود داشته باشد.
۱۳۹۸/۹/۵

پیش‌تر گفته می‌شد که اپل انتظار دارد در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ میلیون آیفون 5G بفروشد. اما حالا گزارش‌ها حاکی از آن‌اند که کوپرتینویی‌ها انتظار خود را افزایش داده و از تامین‌کنندگان‌شان خوسته‌اند که آماده تولید دستگاه‌های بیشتری برای آیفون‌های 5G سال ۲۰۲۰ باشند.

به گزارش وبسایت دیجی‌تایمز، منابع زنجیره تامین تایوانی می‌گوید اپل به آن‌ها گفته که انتظار دارد سال آینده ۱۰۰ میلیون آیفون بفروشد. این شرکت امسال انتظار داشت چیزی بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون آیفون از سری سه‌گانه آیفون ۱۱ بفروشد و تاکنون نیز، به‌ویژه در خصوص آیفون ۱۱، عملکرد خوبی داشته است.

اپل هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که آیفون‌های سال ۲۰۲۰ از فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد، اما کوآلکام اشاراتی به این موضوع داشته است. استفاده از این فناوری احتمالا بر هزینه‌های تولید آیفون اثر می‌گذارد، اما علی‌رغم عرضه دیرهنگام اولین آیفون‌های 5G انتظار می‌رود که پرچمداران بعدی این شرکت با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۹/۶
اپل شکر خورد با بربری‌تازه

مهدی

۱۳۹۸/۹/۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه.چه خوش خیال

مهدی

۱۳۹۸/۹/۵
شتر در خواب بینید پنبه دانه--چه خوش خیال