خانهاخبار
گوشی‌های سری گلکسی S11 به نمایشگر 120 هرتزی مجهز می‌شوند

گوشی‌های سری گلکسی S11 به نمایشگر 120 هرتزی مجهز می‌شوند

اطلاعات جدیدی از گوشی‌های سری گلکسی S11 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این محصولات با نمایشگر 120 هرتزی از راه می‌رسند.
۱۳۹۸/۹/۴

بر اساس گزارش‌ها و شایعات منتشر شده، گوشی‌های سری گلکسی اس 11 در فوریه 2020 معرفی می‌شوند. گلکسی S11e، گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس این محصولات را تشکیل می‌دهند. به تازگی گزارش‌های جدیدی از این گوشی‌های هوشمند منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از نمایشگر، دوربین و همچنین تاریخ معرفی آن‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. بر اساس اعلام Matrix Life، سامسونگ برای معرفی پرچمداران آینده خود مراسمی را در تاریخ 11 فوریه برگزار می‌کند. این محصولات در ماه مارس 2020 وارد بازار خواهند شد.

گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس به نمایشگر با رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شوند تا عملکرد بهتری در مقایسه با رقبای خود داشته باشند. بر اساس اعلام OnLeaks، گلکسی S11 پلاس از صفحه نمایش 6.9 اینچی امولد بهره می‌برد که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره قرار می‌گیرد. افشاگر معروف، ایوان بلس در گذشته ابعاد نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ را فاش کرده بود. بنابر اعلام بلس، گلکسی S11e، گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.4، 6.7 و 6.9 اینچی خواهند بود.

image

قدرت پرچمداران آینده سامسونگ با توجه به بازار هدف توسط چیپست اگزینوس 990 و یا اسنپدراگون 865 تامین خواهد شد. این گوشی‌های هوشمند در کشورهای اروپایی مجهز به چیپست اگزینوس 990 5G به فروش می‌رسند. این محصولات قادر به پشتیبانی از سیمکارت و یا eSIM خواهند بود. شایعات به پشتیبانی این گوشی‌های هوشمند از فناوری شارژ سریع 25 واتی اشاره می‌کنند. انتظار می‌رود گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس دارای دوربین اصلی چهارگانه باشند، البته رندرهای اخیر به دوربین اصلی پنج گانه گلکسی اس 11 اشاره کرده‌اند.

بر اساس اعلام Matrix Life، سنسور اصلی دوربین پرچمداران آینده سامسونگ 108 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این سنسور، یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که از زوم 10 برابری بدون افت کیفیت و زوم هیبریدی 100 برابری پشتیبانی می‌کند. اطلاعات پتنت اخیر سامسونگ به یک سنسور مجهز به لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری اشاره دارد.

گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ قادر به ضبط ویدیوهای 8K به صورت 30 فریم بر ساعت خواهند بود. سامسونگ در گذشته نام‌های تجاری Single Take و Video Spin را در EUIPO ثبت کرده است. انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در گوشی‌های سری گلکسی اس 11 حضور داشته باشند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این قابلیت‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۹/۵
یا ابوالفضل چه خبره فیلمبرداری 8k
زوم ۱۰۰ برابر تلسکوپه مگه

مهدی

۱۳۹۸/۹/۴
مشخصاتش عالیه،فقط امیدوارم که حجم باطری هم به طور قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشه