خانهاخبار
ویژگی های جدید نسخه آیپد فتوشاپ توسط Adobe افشا شد

ویژگی های جدید نسخه آیپد فتوشاپ توسط Adobe افشا شد

شرکت Adobe به تازگی، لیستی از ویژگی‌هایی جدیدی که به نسخه آیپد فتوشاپ در آینده اضافه می‌شود را منتشر کرد.
۱۳۹۸/۹/۳

همان طور که می‌دانید، چندی پیش نسخه آیپد اپلیکیشن فتوشاپ در اختیار کاربران تبلت اپل قرار گرفت، اما آنچنان که باید و شاید این اپلیکیشن با نسخه پی سی آن تناسبی نداشت و جای بسیاری از ویژگی‌ها در آن خالی به نظر می‌رسید. حال مسئولان وب سایت Adobe در اقدامی جالب، قابلیت‌های جدیدی که در نسخه بعدی ایان اپلیکیشن برای آیپد ارائه خواهد شد را اعلام کرده‌اند.

در این مطلب می‌خواهیم به بیان ویژگی‌های جدیدی که در نسخه آینده فتوشاپ برای آیپد ارائه می‌شود، اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

امکان انتخاب سوژه

با استفاده از زبان ماشینی و تکنولوژی Adobe Sensei AI، امکان انتخاب سوژه‌ها در نسخه آیپد فتوشاپ بسیار آسان‌تر خواهد شد. در تصویر زیر، می‌توانید پیش نمایشی از این ویژگی را مشاهده کنید. در حال حاضر، هیچ اپلیکیشنی قادر به اجرای چنین دستوری نیست و به نظر می‌رسد که فتوشاپ برای اولین بار، چنین قابلیتی را به تبلت اپل خواهد آورد.

image

 

اسناد ابری

مرور و باز و بسته کردن اسنادی که در فضای ابری قرار گرفته‌اند، هیچ گاه به این سرعت انجام نمی‌شد. اسناد موجود در فضای ابری میان کامپیوتر و آیپد شما رد و بدل خواهند شد و به این ترتیب، سرعت تبادل اطلاعات بسیار بیشتر خواهد شد. تغییراتی که روی فایل‌ها اعمال خواهند شد، به صورت جزء به جزء ذخیره خواهند شد. به عنوان مثال اگر یک پیکسل از تصویر را تغییر دهید، تنها همان یک پیکسل روی فضای ابری ذخیره خواهد شد. این ویژگی از ماه دسامبر در دسترس کاربران نسخه آیپد فتوشاپ قرار خواهد گرفت.

تصحیح لبه‌های تصویر

براش Refine Edge یکی از مهم‌ترین ابزار فتوشاپ به حساب می‌آید. از این ابزار برای انتخاب آسان‌تر مو یا خزهای لباس استفاده می‌شود. این قابلیت نیز تا پایان سال جاری (2019) به نسخه آیپد فتوشاپ اضافه می‌شود.

image

 

تنظیمات Curves و Adjustment Layers

امکان روتوش تصاویر با اضافه شدن تنظیمات Curve ها و Adjusment Layers بسیار آسان‌تر از پیش خواهد شد.

میزان حساسیت قلمو‌ها و Rotate Canvas

مطمئنا شما هم مانند دیگر کاربران فتوشاپ، از حساس بودن قلم‌ها رضایت بالایی دارید و امکان چرخاندن Canvas نیز از جمله نیازهای کاربران به حساب می‌آید. این دو ویژگی در آینده نزدیک به نسخه آیپد فتوشاپ اضافه می‌شود.

سازگاری با لایت‌روم

ویرایش تصاویر در دنیای فعلی یکی از امکانات پیشرفته به حساب می‌آید و مسئولان Adobe نیز با همکاری تیم اپلیکیشن Lightroom قصد دارند تا فتوشاپ و لایت‌روم را با یکدیگر سازگار نمایند. به کمک این ویژگی جدید، کاربران قادر خواهند بود تا پردازش روی فایل‌هایی با فرمت raw را به راحتی انجام داده و دیگر نیازی به لپتاپ یا کامپیوتر نخواهند داشت.

در صورت تمایل می‌توانید اپلیکیشن فتوشاپ برای آیپد را به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)