خانهاخبار
آیفون 12 با 6 گیگ رم و آیفون SE 2 در ماه فوریه تولید خواهد شد

آیفون 12 با 6 گیگ رم و آیفون SE 2 در ماه فوریه تولید خواهد شد

بر اساس یادداشت تحلیل‌گر شرکت Barclays، آیفون 12 سال آینده با 6 گیگابایت رم به بازار خواهد آمد و آیفون SE 2 نیز از ماه فوریه به فاز تولید انبوه می‌رود در ماه مارس معرفی شود.
۱۳۹۸/۹/۲

آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس مطابق انتظار باید در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ معرفی شوند. حالا در یادداشت جدیدی که توسط تحلیل‌گر شرکت Barclays، بلِین کرتیس، و همکاران او منتشر شده، گفته می‌شود که این دو پرچمدار ۶ گیگابایت رم خواهند داشت. تحلیل‌گران این شرکت قبلا اطلاعات قابل اعتمادی را در حوزه موبایل منتشر کرده بودند.

به منظور مقایسه باید به اطلاع شما برسانیم که آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس ۴ گیگابایت رم دارند. با این حال گفته می‌شود که آیفون ۱۲ مشابه آیفون ۱۱ همچنان ۴ گیگابایت رم خواهد داشت.

طبق شنیده‌ها، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس قرار است از دوربین سه‌بعدی و فناوری 5G پشتیبانی کنند. تمام آیفون‌های سال ۲۰۲۰ به نسل پنجم ارتباطات مجهز می‌شوند، اما مشخص نیست که آن‌ها با 5G زیر ۶ گیگاهرتز هم کار خواهند کرد یا نه.

علاوه بر این، با توجه به این که مدت زمان زیادی تا معرفی آیفون SE 2 باقی نمانده، انتظار داریم که تولید انبوه این محصول از ماه فوریه آغاز شود. این دستگاه شمایلی شبیه آیفون ۸ دارد و از نمایشگری ۴.۷ اینچی به همراه دکمه هوم (تاچ آیدی) استفاده می‌کند. موتور محرک این تلفن هوشمند تراشه A13 بایونیک خواهد بود و همراه با ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که اپل در ماه مارس این گوشی را معرفی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی اصغری

۱۳۹۸/۹/۲
بعد از قطعی اینترنت و بالا رفتن قیمت بنزین حالا باید منتظر یه ایفون گرون قیمت دیگه و کلی حسرت دیگه برای داشتن یک گوشی بالارده یا بالای2.5میلیون

paydol

۱۳۹۸/۹/۲
سلام ، کسی اینترنت داره؟ اینجا اینترنت نداریم ، ولی میشه با پروکسی بصورت دستی نت وصل کرد ، اگه کسی پروکسی و پورت پروکسی داره بفرسته اونی که داشتم بسته شد