خانهاخبار
قاب Smart Battery مخصوص گوشی‌های سری آیفون 11 از راه رسید

قاب Smart Battery مخصوص گوشی‌های سری آیفون 11 از راه رسید

در سال‌های گذشته شاهد عرضه قاب Smart Battery برای گوشی‌های اپل بودیم. به تازگی فروش Smart Battery Case گوشی‌های سری آیفون 11 آغاز شده است.
۱۳۹۸/۸/۳۰

در گذشته نه چندان دور شرکت اپل از هدفون‌های جدید ایرپاد پرو رونمایی کرد. با توجه به معرفی و همچنین عرضه این هدفون گران‌قیمت به بازار، بسیاری منتظر رونمایی از محصولات دیگر این غول دنیای فناوری تا پیش از پایان سال جاری میلادی هستند. در کنار محصولات جدید، می‌توان به تجهیزات جانبی نیز اشاره کرد. در آینده نزدیک تعطیلات آغاز می‌شود و فروش محصولات الکترونیکی افزایش پیدا‌ می‌کند، در همین راستا رونمایی از دستگاه‌ها و تجهیزات جدید منطقی به نظر می‌رسد.

اپل به تازگی از مک بوک 16 اینچی خود رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ که می‌تواند یک هدیه خوب برای تعطیلات امسال باشد، با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. این قیمت بالا به معنای فروش نه چندان بالای آن است که البته باید به این موضوع اشاره کرد که مک بوک 16 اینچی دارای کاربران مخصوص به خود است. در این میان قاب‌های جدید آیفون می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. شرکت اپل به تازگی قاب Smart Battery مخصوص گوشی‌های سری آیفون 11 را معرفی کرده است. این قاب برای گوشی‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس قابل خریداری است.

image

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول برابر با 129 دلار است. در سال‌های گذشته شاهد عرضه این قاب بودیم و با طراحی آن آشنا هستیم. بخش پایینی این قاب دارای یک برآمدگی بزرگ است که یک باتری را در خود جای داده است. در حقیقت این قاب طراحی زشتی دارد؛ با این حال باعث افزایش شارژدهی گوشی شما می‌شود. در صورتی که 50 درصد شارژدهی بیشتر باتری برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، طراحی عجیب Smart Battery Case را نادیده گرفته و یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

این قاب در مقایسه با سال‌های گذشته تغییری را تجربه کرده است. هم اکنون این قاب به دکمه اختصاصی دوربین مجهز شده است. با فشردن این دکمه، برنامه دوربین به صورت خودکار اجرا شده و می‌توان توسط آن عکس گرفت. در صورتی که این دکمه را نگه دارید، حالت فیلم‌برداری دوربین در اختیار شما قرار می‌گیرد. اضافه شدن این دکمه باعث افزایش کارایی قاب هوشمند باتری شده و احتمالا فروش آن را نیز افزایش می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)