خانهاخبار
اپل به دنبال توسعه برنامه‌های جدید برای ویندوز است

اپل به دنبال توسعه برنامه‌های جدید برای ویندوز است

بر اساس جدیدترین اطلاعات، اپل به دنبال توسعه برنامه‌های مدیا جدید برای سیستم عامل ویندوز 10 است.
۱۳۹۸/۸/۳۰

اپل در حال استخدام مهندس نرم افزار برای ساخت برنامه‌های مدیا برای سیستم عامل ویندوز است. بر اساس اطلاعاتی که توسط وب‌سایت Neowin در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، اپل اوایل ماه جاری میلادی در فرصت‌های شغلی خود به استخدام مهندسین جدید برای تولید نسل آینده برنامه‌های مدیا برای سیستم عامل ویندوز اشاره کرده است.

در حال حاضر برنامه‌های iTunes و iCloud در اختیار کاربران سیستم عامل ویندوز قرار دارد، البته این برنامه‌ها قدیمی محسوب می‌شوند. در اوایل سال جاری میلادی اپل برنامه آیتونز را برای سیستم عامل مک او اس به سه برنامه جداگانه شامل Podcasts ،TV و موزیک تبدیل کرد؛ با این حال کاربران سیستم عامل ویندوز همچنان به برنامه آیتونز دسترسی دارند. با توجه به این موضوع، اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنید، اما دارای حساب اپل موزیک و یا اپل تی‌وی پلاس باشید، باید از نسخه تحت وب آن‌ها استفاده کنید. در حال حاضر برنامه‌‌ای جهت استفاده از این سرویس‌ها برای سیستم عامل ویندوز 10 توسعه پیدا نکرده است.

image

در لیست فرصت‌های شغلی اپل به مزیت تجربه کاری با UWP اشاره شده است. با توجه به این موضوع، اپل به دنبال توسعه ورژن‌ Universal Windows Platform برنامه‌های خود برای سیستم عامل ویندوز 10 است. این موضوع باعث می‌شود اپل بتواند برنامه‌های خود را برای سیستم عامل ویندوز 10 و همچنین کنسول بازی ایکس باکس One توسعه دهد. در حال حاضر کاربران کنسول بازی مایکروسافت نمی‌توانند از سرویس اپل تی‌وی پلاس استفاده کنند، بنابراین توسعه برنامه مخصوص این سرویس برای ایکس باکس وان یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

در حال حاضر تاریخ عرضه این برنامه‌های جدید مشخص نشده است. با این وجود، توسعه برنامه برای سیستم عامل ویندوز توسط شرکت اپل، مسلما یک خبر خوشحال کننده محسوب می‌شود. اپل احتمالا این برنامه‌ها را برای تبلت‌های ویندوزی و مخصوصا محصولات سری سرفیس توسعه خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Elliot

۱۳۹۸/۸/۳۰
بگو خدا رو شکر

علیرضا

۱۳۹۸/۸/۳۰
سلام دوستان میگن اینترنت هرمزگان و کرمانشاه و برخی مناطق تهران وصل شده از دوستانی که اهل این استان ها هستند میخوایم صدق یا دروغ این خبر رو بما اطلاع رسانی کنند ممنون

mohamad

۱۳۹۸/۸/۳۰
اینترنت هرمزگان وصل شد

مرتضی پاشایی

۱۳۹۸/۸/۳۰
علی مطهری : ادامه قطع اینترنت ضرورتی ندارد. با بازگشت ارامش به کشور ادامه قطع اینترنت ضروری نیست
اگر وزیر کشور بخواهد بر ادامه قطع اینترنت اصرار بورزد مجلس عکس العمل نشان خواهد داد و ممکن است او را استیضاح کنیم.

داوود

۱۳۹۸/۸/۳۰
شما هم دلتون خوشه ها اقای قریشی تو این قطعی اینترنت همه بفکر کسب و کارو پول های از دست رفته و ضرراشون هستند اونوقت شما و دیگر دوستان دارید خبرهای تکنولوژی میفرستید؟