خانهاخبار
مایکروسافت محصولات گوگل را به Outlook.com می‌آورد

مایکروسافت محصولات گوگل را به Outlook.com می‌آورد

بر اساس گزارش کاربران مایکروسافت به‌تازگی آزمایش قابلیتی را آغاز کرده که برخی از محصولات گوگل مثل جیمیل و گوگل درایو را به سرویس Outlook.com می‌آورد.
۱۳۹۸/۸/۳۰

مایکروسافت می‌خواهد سرویس‌های جیمیل، گوگل درایو و گوگل کلندر یا همان تقویم گوگل را به کلاینت ایمیل Outlook.com اضافه کند. این کمپانی بزرگ ردموندی اخیرا افزودن این خدمات را در برخی از اکانت‌های اوتلوک آغاز کرده و کاربری در توئیتر به نام Florian B امروز توانسته از آن‌ها استفاده کند. طبق گزارش او شما می‌توانید پس از طی یک پروسه کوتاه راه‌اندازی اکانت گوگل خود را به سرویس اوتلوک وصل کرده و از اطلاعات جیمیل، گوگل درایو و گوگل کلندر حساب کاربری‌تان استفاده کنید.

این اقدام شباهت زیادی به نحوه عملکرد اوتلوک در iOS و اندروید دارد که در آن صندوق‌های ورودی جداگانه و یکپارچگی پهلو-به-پهلو در تقویم به چشم می‌خورد. این قابلیت هنوز برای بسیاری از کاربران فعال نشده و در نتیجه ما هم نتوانستیم آن را امتحان کنیم، اما Florian می‌گوید با توجه به این که امکان افزودن بیش از یک اکانت گوگل وجود ندارد، به نظر می‌رسد که این قابلیت هنوز در مراحل ابتدایی آزمایش قرار داشته باشد.

تلفیق گوگل درایو با اوتلوک باعث می‌شود پشتیبانی از اسناد و فایل‌های سرویس گوگل به کلاینت مایکروسافت اضافه شود، در نتیجه به‌سرعت می‌توانید این فایل‌ها را در اوتلوک یا ایمیل‌های جیمیل خود پیوست کنید. در حال حاضر معلوم نیست که چه تعداد از کاربران Outlook.com به این قابلیت دسترسی دارند یا چه زمانی مایکروسافت این ویژگی را عمومی می‌کند.

با وجود این که بسیاری از کاربران از جیمیل برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده می‌کنند، اما تلفیق خدمات آن با اوتلوک می‌تواند برای کسانی مفید باشد که از یک اکانت شخصی Outlook.com در کنار ایمیل شغلی مجموعه G Suite استفاده می‌کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)