خانهاخبار
سونی گوشی‌های دریافت‌کننده آپدیت اندروید 10 را مشخص کرد

سونی گوشی‌های دریافت‌کننده آپدیت اندروید 10 را مشخص کرد

سونی بالاخره با انتشار خبری اعلام کرد که کدام گوشی‌های این شرکت آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند. تا انتهای سال 2019 دو گوشی و در سال آینده میلادی نیز شش گوشی از این شرکت اندروید 10 می‌گیرند.
۱۳۹۸/۸/۲۶

با وجود این که بسیاری از شرکت‌ها مدت‌ها پیش اعلام کرده بودند که اندروید ۱۰ را برای چه دستگاه‌هایی منتشر می‌کنند، اما سونی اقدامی در این باره انجام نداده بود. حالا بالاخره فهرستی منتشر شده که اسامی نه چندان بلند این دستگاه‌ها را اعلام می‌کند. بر اساس اعلام سونی، اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ از جمله دستگاه‌هایی هستند که در ماه دسامبر امسال آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند.

متاسفانه سایر تلفن‌های هوشمند تا پایان سال جاری میلادی از آپدیت اندروید ۱۰ بهره‌مند نخواهند شد. ولی در سال ۲۰۲۰ شش گوشی اکسپریای دیگر در صف دریافت اندروید ۱۰ قرار گرفته‌اند. بر این اساس، اکسپریا ۱۰، اکسپریا ۱۰ پلاس، اکسپریا ایکس زد ۲، اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت، اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم و اکسپریا ایکس زد ۳ در ابتدای سال ۲۰۲۰ اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این آپدیت اعلام نشده است، بنابراین نمی‌توان گفت که ترتیب دریافت آپدیت به چه صورتی خواهد بود.

سونی می‌گوید این آپدیت‌ها را به صورت مرحله‌ای عرضه خواهد کرد و انتشار آن‌ها بسته به بازار هدف و اپراتورهای مربوطه متفاوت خواهد بود. این آپدیت برای تمامی گوشی‌های آنلاک اکسپریا منتشر می‌شود، اما ظاهرا هیچ تضمینی به منظور عرضه آن برای مدل‌های اپراتوری وجود ندارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)