خانهاخبار
IBM: کاربران مک در مقایسه با PC عملکرد شغلی بهتری دارند

IBM: کاربران مک در مقایسه با PC عملکرد شغلی بهتری دارند

شرکت IBM اخیرا در کنفرانس JNU با ارائه آماری اعلام کرده که کاربران مک در مقایسه با ویندوز بهتر عمل می‌کنند و بیشتر می‌توانند قراردادهایی ببندند که برای شرکت با ارزش است.
۱۳۹۸/۸/۲۲

شرکت IBM یکی از شرکت‌های معروفی است که به کارمندان خود اجازه می‌دهد برای انتخاب تکنولوژی‌های موردنظرشان حق انتخاب داشته باشند. این شرکت حالا اخیرا در کنفرانس JNU آمار و اطلاعات جالبی در خصوص وضعیت عملکرد کارمندان با توجه به پلتفرم کاربری آن‌ها ارائه داده است.

IBM در سال ۲۰۱۵ در همین کنفرانس اعلام کرده بود که می‌خواهد برنامه‌ای موسوم به Mac@IBM را اجرا کند. در آن سال گفته شد که هر کارمند می‌تواند ۵۴۰۰ کاربر مک و یا ۲۴۲ کاربر PC را پشتیبانی کند. مدیر ارشد اطلاعاتی IBM، فلچر پرِوین، در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ نشان داد که آن‌ها در طول ۴ سال چیزی حدود ۲۷۳ تا ۵۴۳ دلار به ازای هر مک صرفه‌جویی داشته‌اند. وی گفت آن‌ها با کمک ۷۸ کارمند توانسته‌اند ۲۲۷ هزار دستگاه اپلی را تحت پشتیبانی خود قرار دهند.

حالا امروز IBM به اخبار جالبی پیرامون مزایای استفاده از مک به جای PC در محل کار اشاره کرده است. بر اساس تحقیقات این شرکت، شمار کاربران مکی که عملکرد آن‌ها در مقایسه با کاربران ویندوز فراتر از انتظارات بوده ۲۲ درصد بیشتر است. علاوه بر این، عقد قراردادهای فروشِ با ارزش برای کاربران مک نسبت به PC حدود ۱۶ درصد بالاتر مشاهده شده است.

برای آن دسته از کاربران IBM که از مک استفاده می‌کنند ۱۷ درصد احتمال کمتری وجود دارد که نسبت به کاربران ویندوز این شرکت را ترک کنند. IBM امروز ۲۰۰ هزار دستگاه مجهز به macOS دارد که تحت پوشش فقط هفت مهندس قرار دارند. از آن سو، ۲۰۰ هزار کامپیوتر ویندوز هم وجود دارد که ۲۰ مهندس را به خود مشغول کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)