خانهاخبار
دومین نسخه آزمایشی iOS 13.3 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت | بررسی تغییرات

دومین نسخه آزمایشی iOS 13.3 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت | بررسی تغییرات

شب گذشته، دومین نسخه آزمایشی از سیستم عامل‌های iOS 13.3 و iPadOS 13.3 توسط اهالی کوپرتینو برای برنامه نویسان عرضه شد.
۱۳۹۸/۸/۲۲

تنها پس از گذشت یک هفته از عرضه اولین نسخه آزمایشی iOS 13.3 و بعد از سپری شدن دو هفته از ارائه نسخه عمومی iOS 13.2، شاهد بیرون آمدن دومین نسخه آزمایشی iOS 13.3 و iPadOS 13.3 برای توسعه دهندگان هستیم.

افرادی که اکانت دولوپر از وبسایت اپل تهیه کرده‌اند، می توانند با مراجعه به قسمت توسعه دهندگان یا مسیر زیر، این آپدیت را دریافت کنند:

Settings> General> Software Update

آپدیه جدید آی او اس 13 با نام iOS 13.3 با یک ویژگی جدید به نام Communication Limits همراه است که اپل قول داده بود آن را به نسخه اصلی آی او اس 13 اضافه نماید. به کمک این قابلیت، والدین می‌توانند فرزندان خود را کنترل کرده و نحوه استفاده آن‌ها از اپلیکیشن‌ها را مشاهده کنند.

ویژگی Communication Limits در اپلیکیشن‌‌هایی مانند مخاطبین، فیس تایم، تلفن و پیام رسان‌ها کاربرد خواهد داشت. اگر کودکان اقدام به تماس با مراکز اورژانس کنند، ویژگی Communication Limits به مدت 24 ساعت غیر فعال خواهد شد.

در iOS 13.3 همچنین یکی از ایراداتی که در حالت مولتی تسکینگ وجود داشت، از بین رفته و کاربران دیگر هنگام اجرای اپلیکیشن‌هایی مانند سافاری و یوتیوب، با مشکل مواجه نخواهند شد.

هنگامی که آی او اس 13.3 را روی دستاه خود نصب کنید، دیگر شاهد رفرش‌های متعدد در این دو اپلیکیشن نخواهید بود و مصرف رم دستگاه تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

در قسمت تنظیمات کیبورد، بالاخره قابلیتی برای غیر فعال کردن انیموجی و میموجی‌ها در نظر گرفته شده است. از ابتدای عرضه iOS 13، انیموجی و میموجی‌های پرکاربرد به صورت پیش فرض در کیبورد ایموجی‌ها قرار گرفته بودند و کاربران به هیچ عنوان، قادر به غیر فعال کردن آن‌ها نبودند.

یک تغییر کوچک در اپلیکیشن اپل واچ نیز رخ داده و رنگ دکمه Digital Crown از مشکی به خاکستری تبدیل شده است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)