خانهاخبار
دو تصویر زنده از اکسپریا 3 سونی فاش شد

دو تصویر زنده از اکسپریا 3 سونی فاش شد

سونی احتمالا در ماه فوریه سال 2020 پرچمدار جدیدی تحت عنوان اکسپریا 3 معرفی خواهد کرد که حالا دو تصویر زنده از آن‌ها در سطح اینترنت پخش شده است.
۱۳۹۸/۸/۲۲

با وجود این که سونی در حال کوچک‌تر کردن کسب و کار موبایل خود است و حتی اخباری درباره احتمال توقف فعالیت این بخش از کمپانی به گوش می‌رسد، اما در ماه‌های آتی همچنان باید منتظر گوشی‌های بیشتری از سوی سونی باشیم. موبایل بعدی این غول بزرگ چینی پرچمداری تازه است که احتمالا اکسپریا ۳ نام خواهد گرفت.

این گوشی احتمالا سخت‌افزاری قدرتمند خواهد داشت و از اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه فناوری 5G استفاده خواهد کرد. اکسپریا ۳ دو مدل دارد که فعلا با اسم رمز Kona و Huracan به آن‌ها اشاره می‌شود. تفاوت میان این دو نسخه در پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات است.

حالا به‌تازگی اولین تصاویر از اکسپریا ۳ بر روی وبسایت چینی CNMO منتشر شده است. در یکی از این تصاویر سمت راست گوشی دیده می‌شود که حسگر اثر انگشت روی آن قرار دارد. در تصویر دوم نمایشگر دستگاه را می‌بینیم، با این حال نکته خاصی در آن قابل رویت نیست.

انتظار داریم که اکسپریا ۳ در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ معرفی شود، اما عرضه آن به حداقل یک ماه پس از این تاریخ موکول خواهد شد. پرچمدار بعدی سونی تنها تلفن هوشمندی نخواهد بود که در آن بازه زمانی معرفی می‌شود، چرا که کوآلکام احتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ را در اوایل دسامبر معرفی می‌کند و شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ به دنبال معرفی پرچمداران بعدی خود با این چیپست هستند.

اکنون باید صبر کنیم و ببینیم که اکسپریا ۳ چه قابلیت‌های منحصر به فردی خواهد داشت که بتواند با پرچمداران نیمه نخست سال ۲۰۲۰ رقابت کند. اگر این دستگاه هم توفیقی در جلب رضایت مشتریان نداشته باشد، اوضاع برای سونی سخت‌تر از قبل خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعیدs

۱۳۹۸/۸/۲۳
آقا صاحبی داداش داری اشتباه می زنی سونی ژاپنی هست. جی اس ام اینقدر با سونی مشکل داره که اینجوری میزنه بیرون!

حمید رضا

۱۳۹۸/۸/۲۲
سلام
وقت بخیر
نمیدونم چرا سایت جی اس م-سامسونگ اینقدر با سونی خصومت داره که میگه همچنان باید شاهد معرفی گوشی های بیشتری از این کمپانی باشیم
و این منجر به یه گاف بزرگ یعنی سونی غول بزرگ چینی هم شده
نمیدونم چرا؟
چند ساله که هنوزم که هنوزه از درج مقاله های جهت دار دست نکشیدین
البته معدود نویسنده های این سایت هستن که واقعا بی طرفانه مطلب مینویسن

فرشید

۱۳۹۸/۸/۲۲
در مقاله گفته شده که سونی غول بزرگ چینی، نیاز به اصلاح داره

m.amin

۱۳۹۸/۸/۲۲
چینی؟

مصطفی

۱۳۹۸/۸/۲۲
داداش سونی ژاپنی هستش