خانهاخبار
رندرهای گلکسی A51 از وجود دوربین سلفی حفره‌ای در این دستگاه خبر می‌دهد

رندرهای گلکسی A51 از وجود دوربین سلفی حفره‌ای در این دستگاه خبر می‌دهد

مدتی است که اخبار متنوعی درباره گلکسی A51 شنیده می‌شود و احتمالا به‌زودی باید منتظر معرفی آن باشیم، اما حالا رندرهای تازه‌ای از این تلفن هوشمند منتشر شده که حاکی از وجود دوربین سلفی حفره‌ای روی این گوشی است.
۱۳۹۸/۸/۲۲

اولین اطلاعات مربوط به گلکسی A51 سامسونگ چند هفته پیش از طریق بنچمارک این تلفن هوشمند منتشر شد و در ادامه تصویری از قطعات داخلی و چیدمان دوربین چهارگانه این گوشی را دیدیم. حالا بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، می‌توانیم نگاهی به طراحی این دستگاه و دوربین آن داشته باشیم.

اگر رندرهای زیر صحیح باشد، گلکسی A51 می‌تواند به اولین موبایل سری گلکسی تبدیل شود که پس از گلکسی نوت ۱۰ از دوربین سلفی حفره‌ای در مرکز نمایشگر استفاده می‌کند. سامسونگ تاکنون در تلفن‌های میان‌رده خود صرفا از ناچ قطره‌ای استفاده کرده و فقط گوشی‌هایی مثل گلکسی A60 و گلکسی A8s در این زمینه استثنا هستند.

image

گلکسی A51 ظاهرا در بالا و پایین نمایشگر حاشیه‌های کوچک‌تری دارد که احتمالا باعث می‌شود این دستگاه علی‌رغم افزایش ۰.۱ اینچی اندازه نمایشگر ابعاد بزرگ‌تری نسبت به گلکسی A50 یا A50s نداشته باشد. همچنین با توجه به چیدمان سنسورها در قاب پشتی این دستگاه، به نظر می‌رسد که سامسونگ به اعتراض کاربران مبنی بر شباهت زیاد گوشی‌های جدید این شرکت با آیفون‌های اپل پاسخ داده است.

در شایعات گفته می‌شود که گلکسی A51 یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. لنز فوق عریض این دستگاه با این حجم از رزولوشن تاکنون روی گوشی‌های میان‌رده گلکسی مشاهده نشده و این تلفن هوشمند از حیث به‌کارگیری چهار لنز نیز در گروه تلفن‌های غیرپرچمدار سامسونگ دومین است (گلکسی A9 2019 اولین موبایلی بود که با چهار لنز معرفی شد).

image

سایر بخش‌های گلکسی A51 نسبت به گلکسی A50 و A50s تغییری نکرده است. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست بدنه، جک هدفون و پورت USB-C در پایین، و شکاف سیم کارت و microSD در سمت چپ گوشی قرار گرفته است. انتظار داریم که مشخصات داخلی دستگاه نیز تغییرات زیادی نداشته باشد. گلکسی A51 احتمالا از چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۱، ۴/۶ گیگ رم، ۶۴/۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و ۴ هزار میلی آمپر ساعت باتری با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی استفاده می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ در چه تاریخی گلکسی A51 را معرفی خواهد کرد. با این حال احتمالا به‌زودی باید منتظر اخبار بیشتری درباره آن باشیم، چون تولید انبوه این گوشی از انتهای ماه اکتبر آغاز شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)