خانهاخبار
پنل نمایش جدید SAMOLED احتمالا در گلکسی اس 11 استفاده می‌شود

پنل نمایش جدید SAMOLED احتمالا در گلکسی اس 11 استفاده می‌شود

سامسونگ به‌تازگی برند تازه‌ای را در دسته پنل‌های نمایشی خود را به ثبت رسانده که SAMOLED نام دارد. این برند می‌تواند به پنل نمایش گلکسی اس 11 اشاره داشته باشد.
۱۳۹۸/۸/۲۰

سامسونگ در حال حاضر مشغول کار روی سری جدید پرچمداران خود موسوم به گلکسی اس ۱۱ است و اکنون گزارش‌های جدید اطلاعات بیشتری درباره طراحی این گوشی هوشمند به ما ارائه می‌کنند. بر اساس گزارشات دفتر مالکیت فکری کره، سامسونگ برند تازه‌ای به نام SAMOLED را در دسته نمایشگرهای موبایلی به ثبت رسانده است. این خبر می‌تواند به معنای تغییر مجدد نام پنل نمایش نسل آتی گلکسی اس باشد.

در گزارشی جداگانه، افشاگر معتبر توئیتری اعلام کرده که سری گلکسی اس ۱۱ در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی به بازار می‌آید و نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر آن یعنی گلکسی S11e در نسخه‌های آبی، خاکستری و صورتی عرضه خواهد شد.

سامسونگ پارسال گلکسی اس ۱۰ را با نمایشگری تحت عنوان داینامیک آمولد معرفی کرد که پنلی از نوع OLED با پشتیبانی از +HDR10 و تراکم پیکسل بالای ۵۲۶ پیکسل بر اینچ بود. اکنون عنوان جدید سامولد به وضوح ترکیبی از سامسونگ و اولد است که نباید با سوپر آمولد اشتباه گرفته شود.

image

انتظار داریم این پنل جدید بهینه‌سازی‌های تازه‌ای در بخش حفره سلفی خود که با نام Infinity-O شناخته می‌شود داشته باشد و از سوی دیگر به نرخ نوسازی بالاتری مجهز شود. چند روز پیش در گزارش‌ها از احتمال عرضه وان پلاس ۸ با نمایشگری به شما خبر داده بودیم که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

در گزارش امروز گفته شده که گلکسی اس ۱۰ لایت در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید و گلکسی نوت ۱۰ لایت در رنگ‌هی قرمز، نقره‌ای و مشکی به بازار می‌آید. علاوه بر این، ظاهرا نسخه جدیدی از گلکسی بادز در راه است که در کنار رنگ سفید با رنگ‌های آبی و صورتی روانه بازار خواهد شد.

اگرچه سامسونگ سال‌هاست دیگر نسخه‌ای تحت عنوان لایت یا مینی از پرچمداران خود معرفی نمی‌کند، اما اخیرا گزارش‌های زیادی مبنی بر رویت این نسخه‌ها در وبسایت‌های گوناگون منتشر شده است. بنابراین احتمال می‌دهیم که به‌زودی باید شاهد معرفی این تلفن‌های هوشمند نیز باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۸/۲۰
زین پس برندها دست به کار میشن:
اپل: اَپولِد
هوآوی: هَوُو لِد
شیائومی: شَمبولِد
ZTE: زِتِرِد
hTC: اِسی چوُلِد
LG: اِلجولِد
GLX: جی‌‌اِل‌جوکسِد