خانهاخبار
تصاویر پروتوتایپ احتمالی وان پلاس 8 به اینترنت راه پیدا کرد

تصاویر پروتوتایپ احتمالی وان پلاس 8 به اینترنت راه پیدا کرد

به‌تازگی دو تصویر از دستگاهی منتسب به وان پلاس 8 منتشر شده که احتمالا نسخه پروتوتایپ این گوشی را نشان می‌دهد. این دستگاه تفاوت‌های جالب توجهی با پرچمداران فعلی وان پلاس دارد.
۱۳۹۸/۸/۲۰

وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو پرچمداران آتی شرکت وان پلاس هستند که احتمالا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد. حدود یک ماه پیش، اکانت افشاگر @OnLeaks رندرهایی از وان پلاس ۸ را منتشر کرده بود. حالا نوبت به تصاویری از مدل‌های پروتوتایپ این گوشی رسیده که منبع انتشار آن شبکه اجتماعی چینی ویبو است.

image

رندرهای وان پلاس ۸ پرو که در ماه اکتبر منتشر شده بود نمایشگری را نشان می‌داد که در گوشه بالای آن حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته بود. در آن رندرها طراحی دستگاه شبیه نمایشگر خمیده وان پلاس ۷ پرو بود. در قاب عقب دوربینی سه‌گانه به همراه فلش LED به چشم می‌خورد که با چینش عمودی تعبیه شده و لنز چهارمی کنار آن قرار گرفته بود.

اکنون اگر به سراغ تصاویر نسخه پروتوتایپ وان پلاس ۸ پرو برویم، می‌بینیم که نمایشگری با همان خمیدگی‌ها در سمت راست و چپ صفحه دیده می‌شود. پنل پشتی دستگاه دارای گرادیان رنگی متفاوتی است که شباهتی به سری وان پلاس ۷ تی ندارد.

image
 
image

با نگاه دقیق‌تر به جزئیات این دستگاه به نکات جالبی برمی‌خوریم. به نظر می‌رسد که وان پلاس ۸ پرو دارای Alert Slider، نمایشگری خمیده و کشوی اپلیکیشن‌های OxygenOS است. در سمت راست بالای صفحه حفره‌ای وجود دارد که ظاهرا میزبان دو لنز برای دوربین سلفی است. با این حال، پیش‌تر در رندرها صرفا یک لنز را در بخش دوربین سلفی این دستگاه دیده بودیم.

image

این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که دوربین عقب وان پلاس ۸ پرو آرایه متفاوتی نسبت به وان پلاس ۷ تی پرو دارد. در پایین قاب پشتی عبارتی شبیه OnePlus 5G دیده می‌شود که می‌تواند به برخورداری از نسل پنجم ارتباطات اشاره داشته باشد. دستگاهی که در این تصویر می‌بینیم داخل قاب محافظ قرار گرفته، اما با کمی دقت می‌توانیم پورت USB-C، بلندگوی خارجی و حفره دیگری را ببینیم که احتمالا مربوط به جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

image

چند روز پیش در بخش اخبار موبایل به شما گفتیم که وان پلاس ۸ پرو احتمالا نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. گفته می‌شود که این دستگاه از نسل بعدی چیپست کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و در کنار آن احتمالا ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. سایر مشخصات این دستگاه هنوز مشخص نیست اما شنیده‌ها حاکی از عرضه فناوری سریع‌تر شارژ بیسیم در وان پلاس ۸ است.

با توجه به کیفیت نامطلوب تصاویر فوق بهتر است آن‌ها را قطعی تلقی نکنیم و منتظر انتشار اخبار و گزارشات بیشتر درباره پرچمداران آتی وان پلاس بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)