خانهاخبار
معرفی هدفون بی‌سیم تسکو مدل TH 5341

معرفی هدفون بی‌سیم تسکو مدل TH 5341

اگر می‌خواهید طولانی موزیک گوش کنید به طور حتم استفاده از یک هدفون بی‌سیم می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد که کمتر دست و پا گیر شود اما قیمت بالای این دستگاه‌ها شاید شما را پشیمان کنند در این معرفی محصولی کاملا خوش قیمت را در این زمینه به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۸/۸/۱۹

هدفون های بی سیم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند به علت اینکه سیم هایی دست و پا گیر ندارند و قدرت مانور بیشتری را حین موزیک گوشی کردن به کاربر می دهند. تسکو که در عرضه محصولاتی از این دست فعالیت گسترده ای دارد هدست بلوتوثی عرضه کرده که روی گوش قرار می گیرد و میتوانید با کمک آن به صورت بی سیم موزیک گوش دهید.

image

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

معرفی هدفون بی سیم TH 5341

این هدفون وزن بسیار سبکی دارد که برای یک هدفون بی سیم و به خصوص از نوعی که روی گوش قرار میگیرد نکته ای بسیار مهم به حساب می آید. جنس بدنه از پلاستیک خشک ساخته شده به جز بخش هایی که روی سر و گوش کاربر جای میگیرند که جنسی از چرم مصنوعی دارند و بسیار هم نرم هستند.

image

طبق انتظاری که دارید سری‌ها قابلیت بلند و کوتاه شدن دارند و می‌توانید با توجه به اندازه سر خودتان این سری‌ها را تنظیم کنید که راحت روی سر قرار بگیرند. علاوه بر این سری‌های هدفون قابلیت جا به جایی در محل خودشان را دارند که قدرت مانور بهتری به آن ها می دهد.

image

تمام کلید ها و درگاه های این هدفون، که کم هم نیستند، روی سری سمت چپ آن قرار گرفته. روی این سری می‌توانید کلیدهای تغییر مود، تعویض موزیک که برای کم و زیاد کردن صدا هم استفاده می‌شوند، کلی پخش و توقف موزیک و در نهایت کلید روشن و خاموش کردن را مشاهده کنید. به علاوه درگاه های کارت حافظه خارجی اتصال AUX، اتصال میکرو یو اس بی برای شارژ هدفون و میکروفون قرار گرفته اند.

image

هدست تسکو از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند و می‌توانید هر دستگاهی که از این پروتکل پشتیبانی می‌کند را به آن متصل کنید و از موزیک گوش کردن لذت ببرید.

image

باتری ای با ظرفیت 300 میلی آمپر این هدفون را برای پخش محتوا به صورت بی سیم حمایت می‌کند که امکان پخش موزیک را تا 6 ساعت بدون نیاز به شارژ فراهم می‌کند اما چنانچه به منبع برق دسترسی نداشته باشید لازم نیست نگران باشید به سبب اینکه می‌توانید با کمک کابل AUX که داخل جعبه هم قرار دارد و به صورت کاملا تخت هم طراحی شده این هدفون را به گوشی خودتان متصل کنید و از موزیک گوش کردن لذت ببرید.

image

پشتیبانی از رادیو هم برای این هدفون در نظر گرفته شده علاوه بر اینکه قابلیت پشتیبانی از مکالمه هم دارد و میتوانید در عین حال که موزیک گوش می‌دهید با گوشی خودتان مکالمه هم داشته باشید.

از نظر کیفیت هم می‌توان نمره خوبی به این هدفون با توجه به این رنج قیمتی داد. بیس ها را به اندازه کافی واضح و بلند پخش می‌کند و در عین جزئیات موزیک خوب شنیده می‌شوند و صدا کاملا شفاف و واضح و بدون نویز است. زمانی که این هدفون را روی گوش خودتان قرار می‌دهید خیلی خوب گوش‌های شما را می‌پوشاند و محیطی تقریبا ایزوله را فراهم می‌کند تا صدای موزیک کاملا فراگیر به گوش شما برسد.

به سبب وزن سبکی که این هدفون دارد و جنس بسیار خوبی که برای سری‌ها در نظر گرفته شده با گذاشتن طولانی مدت آن روی گوش خودتان مشکلی با آن پیدا نمی‌کنید.

image

عکس: روح اله حسینی

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سینا

۱۳۹۸/۱۱/۱۳
سلام.
اینها کارهایی که در قالب PR انجام میشه و برای تک پست پول نمیگیرن. یه قرارداد چند ده میلیونی میبندن با جزئیتی مثل بنر و پست و ....

شاداب

۱۳۹۸/۹/۱۹
دوست عزيز اين مطالب در واقع پروموشن هستند به جهت بهبود روند بازاریابی و برای معرفی ویژگی یک محصول ، در خيلي از سايت ها هم اين نوع تبليغ مرسوم هست و چه خووب كه GSM محصولات داخلي رو پروموشن ميكنه.

معترض

۱۳۹۸/۸/۲۸
خداپدرتو بیامرزه که حرف دل همه رو زدی

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۸/۲۰
چیزی ک ذهن منو درگیر کرده:
همواره از کالاهای تسکو می نویسید، آیا همکار هستید؟!