خانهاخبار
افشای اطلاعات جدید از باتری گوشی‌های سری گلکسی S11 سامسونگ

افشای اطلاعات جدید از باتری گوشی‌های سری گلکسی S11 سامسونگ

سامسونگ سال آینده میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S11 رونمایی می‌کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از باتری این گوشی‌های هوشمند منتشر شده است.
۱۳۹۸/۸/۱۸

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S10 رونمایی کرد که در مقایسه با گوشی‌های نسل گذشته خود، گلکسی اس 9 به باتری‌های حجیم‌تری مجهز شده‌اند. چنین رویه‌ای برای گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 نیز تکرار شد. حال گزارشی جدید به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از افزایش ظرفیت باتری گوشی‌های سری گلکسی S11 می‌دهد. به تازگی یک باتری سامسونگ با شماره مدل EB-BG980ABY موفق به کسب تاییدیه در کره جنوبی شده است. این باتری دارای ظرفیت 14.36 وات ساعتی بوده و همچنین در ولتاژ 3.85 ولت کار می‌کند، در نتیجه ظرفیت این باتری برابر با 3730 میلی آمپر ساعت است. شرکت‌ها ظرفیت این باتری را 3800 یا 3900 میلی آمپر ساعت اعلام می‌کنند.

انتظار می‌رود این باتری در گوشی گلکسی S11e مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر گلکسی S10e دارای یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به نمایشگر 5.8 اینچی آن، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. در نگاه اول شاید این افزایش ظرفیت باتری به معنای شارژدهی بهتر گلکسی S11e در مقایسه با گلکسی S10e باشد، اما سامسونگ قصد دارد برای پرچمداران سال آینده خود ویژگی‌های جدیدی در نظر بگیرد که باعث افزایش مصرف انرژی آن‌ها می‌شود. گوشی‌های سری گلکسی S11 سامسونگ قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G خواهند بود که این موضوع به معنای استفاده از مودم جدید 5G است. این مودم در مقایسه با مودم 4G LTE مورد استفاده در گوشی گلکسی S10e، انرژی بیشتری مصرف می‌کند.

image

در کنار مودم 5G، شایعات به افزایش رفرش ریت پرچمداران سال آینده سامسونگ اشاره می‌کنند. انتظار می‌رود صفحه نمایش گوشی‌های سری گلکسی اس 11 دارای رفرش ریت 90 هرتز باشد، البته شاید گلکسی S11e همچنان دارای نمایشگر با رفرش ریت 60 هرتز باشد. گلکسی اس 10 پلاس به باتری 4100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که عملکرد مناسبی دارد؛ با این حال Ice Universe به افزایش ظرفیت باتری گلکسی S11 پلاس اشاره کرده است. به اعتقاد این افشاگر، انرژی گلکسی اس 11 پلاس توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. با توجه به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و افزایش رفرش ریت نمایشگر، نباید منتظر بهبود شارژدهی باتری آن باشیم.

image

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در کنار افزایش رفرش ریت، از نمایشگرهای بزرگتری برای پرچمداران سال آینده خود استفاده کند. افزایش ابعاد صفحه نمایش، میزان مصرف انرژی را بالا می‌برد. سامسونگ در گذشته نه چندان دور از پردازنده اگزینوس 990 رونمایی کرد که در مقایسه با اگزینوس 9820 مورد استفاده در گوشی‌های سری گلکسی S10 مصرف انرژی بهینه‌تری دارد. برخی شایعات به استفاده از اگزینوس 990 در گوشی‌های سری گلکسی اس 11 اشاره می‌کنند؛ با این حال تعدادی از آن‌ها از رونمایی از چیپست اگزینوس 9830 در آینده نزدیک خبر می‌دهند که احتمالا قدرت پرچمداران سال آینده سامسونگ را تامین می‌کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی S11 استاندارد در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. در صورتی که گلکسی S11e به باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و گلکسی اس 11 پلاس به باتری 4800 میلی آمپر ساعتی مجهز شود، احتمالا گلکسی S11 دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی باشد. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام اطلاعات موجود در این مطلب بر اساس شایعات جمع‌آوری شده‌اند؛ بنابراین نمی‌توان به طور کامل به آن‌ها اطمینان کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)