خانهاخبار
مشخصات کلیدی گلکسی A51 سامسونگ لو رفت

مشخصات کلیدی گلکسی A51 سامسونگ لو رفت

افشاگر معروف، ایشان آگاروال، اطلاعات تازه‌ای در خصوص مشخصات کلیدی گلکسی A51 سامسونگ منتشر کرده است. این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی A50s دارد و احتمالا در سه‌ماهه نخست 2020 وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۱۵

بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، انتظار داریم که تلفن هوشمند گلکسی A51 سامسونگ در بازه زمانی سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود. اخیرا گزارشی منتشر شده بود که از شروع فرآیند تولید این دستگاه در هند خبر می‌داد. حالا در خبری تازه‌تر می‌توانیم نگاهی به مشخصات کلیدی این دستگاه بیندازیم.

افشاگر معروف، ایشان آگاروال، در خصوص مشخصات گلکسی A51 می‌گوید این گوشی از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع آمولد استفاده خواهد کرد. گلکسی A51 ظاهرا به طور پیش‌فرض از اندروید ۹ پای به همراه رابط کاربری One UI 2.0 بهره خواهد برد. این گوشی در بخش سلفی به دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده و در قاب پشتی نیز دوربینی دارد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. همچنین گفته می‌شود که باتری این دستگاه ۴ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

گلکسی A51 اولین بار ماه پیش در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد. از آن‌جا فهمیدیم که این دستگاه از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. همچنین، گزارشات قبلی نشان می‌داد که این گوشی در دو نسخه با ظرفیت داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار می‌آید.

نمایشگر گلکسی A51 احتمالا ناچ قطره‌ای کوچکی خواهد داشت و رزولوشن آن +FHD خواهد بود. این دستگاه هم مثل گلکسی A50s می‌تواند به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شود.

image

تصاویر منتشره از قطعات داخلی گلکسی A51 نشان از وجود دوربینی چهارگانه با چینشی شبیه حرف L داشت. همچنین به نظر می‌رسد که این دستگاه از پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردار است. گفته می‌شود که گوشی مذکور در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد.

این تلفن هوشمند شباهت زیادی به گلکسی A50s دارد که در ماه سپتامبر معرفی شد. قیمت A50s حدود ۳۰۰ دلار بود، بنابراین گلکسی A51 احتمالا قیمتی در همین رنج خواهد داشت. گلکسی A50s نمایشگری ۶.۴ اینچی، پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱، حداقل ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی و دوربینی سه‌گانه داشت که از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین زینالی

۱۳۹۸/۸/۲۵
خوووووووووووب