خانهاخبار
سامسونگ گلکسی S11 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

سامسونگ گلکسی S11 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرده است. سامسونگ گلکسی S11 به یک سنسور 108 مگاپیکسلی جدید مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۱۴

در ماه اوت سال جاری میلادی شرکت سامسونگ با همکاری شیائومی از یک سنسور تصویر 108 مگاپیکسلی رونمایی کرد. سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX دارای رزولوشن 9024 × 12032 پیکسل است. امروز افشاگر معروف، Ice Universe در توییتی به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ گلکسی S11 از یک سنسور 108 مگاپیکسلی جدید بهره می‌برد. نسل دوم این سنسور در مقایسه با گذشته بهبودهایی را تجربه می‌کند که احتمالا باعث عملکرد بهتر آن در شرایط نوری ضعیف می‌شود. فناوری Tetracell مورد استفاده در این سنسور می‌تواند 4 پیکسل را در یک 1 پیکسل ادغام کرده و تصاویر 27 مگاپیکسلی ثبت کند. کاربران توسط این سنسور قادر به ضبط ویدیوهای 6K به صورت 30 فریم بر ثانیه خواهند بود.

انتظار می‌رود گلکسی اس 11 پیش از شروع کنگره جهانی موبایل 2020 معرفی شود. دیروز گزارشی به اینترنت راه پیدا کرده بود که خبر از شروع توسعه نرم افزار این گوشی هوشمند برای بازار ایالات متحده آمریکا می‌داد. سامسونگ سال آینده میلادی از گوشی‌های گلکسی S11e، گلکسی اس 11 و گلکسی S11 پلاس رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارشی از ماه اکتبر، طراحی این محصولات نهایی شده است.

گوشی‌های گلکسی S10 و گلکسی اس 10 پلاس که اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند، دارای دوربین اصلی سه گانه هستند. این دوربین از سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابر و سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برد. ماه گذشته میلادی این شرکت کره‌ای از گوشی گلکسی A70s در کشور هند رونمایی کرد. این دستگاه از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گفته می‌شود گلکسی S11 علاوه بر سنسور 108 مگاپیکسلی، به سنسور اولترا واید بهبودیافته نیز مجهز می‌شود و احتمالا دارای سیستم پریسکوپی مشابه با هوآوی P30 پرو است. این سنسور قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری را برای کاربران فراهم می‌کند.

image

گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس احتمالا به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شوند. سنسور چهارم این دوربین، ToF خواهد بود. این سنسور توسط اینفرارد قادر به اندازه‌گیری عمق است که باعث می‌شود افکت بوکه در تصاویر پرتره کیفیت بالاتری داشته باشد. انتظار می‌رود تمام گوشی‌های سری گلکسی اس 11 قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G باشند و مانند نسل کنونی خود، به حفره درون نمایشگر مجهز شوند. گزارش‌ها به کاهش حاشیه اطراف صفحه نمایش اشاره می‌کنند. گفته می‌شود گلکسی S11 پلاس دارای سه حفره درون صفحه نمایش خود است.

قدرت پرچمداران آینده سامسونگ در بازار ایالات متحده آمریکا توسط پردازنده اسنپدراگون 865 تامین می‌شود و در سایر کشورها، چیپست اگزینوس 9830 چنین وظیفه‌ای را بر عهده دارد. انتظار می‌رود این محصولات دارای مودم اسنپدراگون X55 باشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)