خانهاخبار
اشکودا کامیک GT رونمایی شد

اشکودا کامیک GT رونمایی شد

اشکودا کامیک GT به عنوان نسخه جذاب‌تر اشکودا کامیک استاندارد معرفی شد. این خودرو تنها در کشور چین به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۸/۱۴

در گذشته نه چندان دور اشکودا Yeti تنها خودروی کراس‌اوور این برند محسوب می‌شد که دارای طراحی متفاوت و تا حدودی عجیب بود. در سال جاری میلادی این شرکت از چندین کراس‌اوور جدید رونمایی کرد. جدیدترین کراس‌اوور این برند، اشکودا کامیک GT بوده که مانند Kodiaq GT به صورت انحصاری در کشور چین به فروش می‌رسد. این خودرو با همکاری تیم طراحی اشکودا در جمهوری چک و SAIC Skoda در کشور چین طراحی شده است. اشکودا کامیک GT به عنوان یک خودروی کراس‌اوور کوپه طراحی شده که البته سقف آن شیب زیادی ندارد.

image

اشکودا کامیک GT در مقایسه با نسخه استاندارد خود 19 میلی‌متر طول بیشتری دارد. طول این خودرو به 4409 میلی‌متر می‌رسد. عرض و فاصله دو محور چرخ‌های این خودرو تفاوتی با مدل استاندارد آن ندارد. طراحی بخش جلویی این خودرو بهبود پیدا کرده و تهاجمی‌تر شده است. این تغییرات برای مشتریان چینی خوشایند است. برای این محصول رینگ‌های آلیاژی دو رنگ در نظر گرفته شده است. چراغ‌های LED بخش پشتی این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد پهن‌تر هستند و سپر پشتی نیز بازطراحی شده است. در این بخش دیگر خبری از خروجی‌های اگزوز جعلی مدل استاندارد نیست.

image

کابین اشکودا کامیک GT تفاوت زیادی با نسخه استاندارد آن ندارد و تنها بهبودهای جزئی را تجربه کرده است. در این بخش شاهد استفاده از فلز بیشتر و همچنین عبارت GT هستیم. همانطور که گفته شد، این خودرو تنها در کشور چین به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)