خانهاخبار
تعویض بالشتک ایرپاد پرو، برای کاربران هزینه زیادی را در بر خواهد داشت?

تعویض بالشتک ایرپاد پرو، برای کاربران هزینه زیادی را در بر خواهد داشت?

همان طور که می دانید، ایرپاد پرو دو شنبه شب به صورت رسمی در وب سایت اپل برای فروش قرار گرفت.
۱۳۹۸/۸/۸

ایرپاد پرو را می‌توان محصول جدید اپل دانست که دو روز پیش، بدون برگزاری هیچ گونه مراسمی در وبسایت اپل دیده شد و برای فروش در اختیار کاربران قرار گرفت.

جان گروبر، یکی از فعالان در عرصه دنیای تکنولوژی به مراسمی که اپل در شهر نیویورک برگزار شد، دعوت شده بود و به این ترتیب فرصت پیدا کرد تا محصول جدید اهالی کوپرتینو را در اختیار گرفته و مسیر برگزاری این رویداد تا منزل خود را با آن طی کند. ظاهرا او از هدفون‌های جدید بی‌سیم اپل کاملا راضی است و با عنوان کردن عبارت "ازش خوشم اومد!"، نظر خود پیرامون این گجت جدید را اعلام کرد.

image

 

او همچنین در اظهارات خود به این موضوع نیز اشاره کرد که اپل، بالشتک این محصول را در سه سایز مختلف برای کاربران در نظر گرفته که به صورت پیش فرض در جعبه آن قرار گرفته است. اما در صورتی که آن‌ها را جایی جا بگذارید یا گم کنید، باید هزینه 4 دلاری برای خرید قطعات جدید را در نظر بگیرید.

تعویض بالشتک ایرپاد پرو کاملا آسان است، اما تا حدودی نیاز به کشش بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد، اما نگران نباشید. انعطاف آن‌ها بسیار زیاد است. هزینه تعویض آن‌ها نیز از سوی اهالی کوپرتینو، 4 دلار در نظر گرفته شده است.

ایرپاد پرو از امروز، برای خریداران ارسال می‌شود. این محصول 249 دلاری به ویژگی حذف نویز مجهز شده است که با قرار دادن آن در گوش، صدای اطراف به صورت کامل از بین می‌رود. اما به کمک حالت ransparency، می‌توانید از بروز این اتفاق جلوگیری به عمل آورید. ایرپاد پرو همچنین در مقابل آب و عرق کردن، مقاوم است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

F.A.M.E

۱۳۹۸/۸/۹
الان تو این تیتر به خاطر اشتباه تایپی نوشته شده «در بر خواهد داشت» یا نویسنده میخواسته به کنایه بگه که خیلی ارزون هستن؟؟؟!!!