خانهاخبار
تماشا کنید: ویژگی ضد آب بودن آیفون 11 توسط یک پهپاد آزمایش شد!

تماشا کنید: ویژگی ضد آب بودن آیفون 11 توسط یک پهپاد آزمایش شد!

وب سایت CNET توسط یک پهپاد زیر آبی، قابلیت ضد آب بودن آیفون 11 را تحت آزمایش قرار داد. در این مطلب می توانید ویدئوی این تست را مشاهده کنید.
۱۳۹۸/۸/۱۱

همان طور که می‌دانید، خانواده آیفون 11 اپل چندی پیش معرفی شد و مدتی است که وارد کشور عزیزمان نیز شده و کاربران مشغول استفاده از آن هستند. یکی از مواردی که همواره کاربران به دنبال آن هستند، قابلیت ضد آب بودن گوشی‌هاست. 

مسئولان وب سایت CNET به تازگی ویدئویی را آماده کرده و در آن توسط پهپاد زیر آبی خود، ویژگی ضد آب بودن آیفون 11 را آزمایش کرده‌اند.

توضیحات وب سایت سی نت در این مورد به شرح زیر است:

آیا آیفون 11 به صورت پیش فرض ضدآب است؟‌ ما در این ویدئو، آیفون 11 و مدل پرو آن را به وسیله پهپاد ضد آب به اعماق دریای Monterey Bay در کالیفرنیا بردیم تا این قابلیت را تحت آزمایش قرار دهیم.

آیفون 11 در عمق دو متری، توانست 30 دقیقه دوام آورد و مدل پرو این محصول در عمق 4 متری حدودا 30 دقیقه دوام آورد.

حال در این ویدئو، می‌توانید مراحل تست ویژگی ضد آب بودن آیفون 11 را مشاهده کنید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

rick grimes

۱۳۹۹/۶/۱۶
تعصب باعث شد که کلا نظر اشتباهی بدی !!!!

میثم

۱۳۹۹/۳/۱۴
معلومه فیلم رو ندیدید. در عمق 4 سپس 8و سپس 12 متری تست میکند .ضمنا اب دریا یا رودخانه بسیار سختی بالاتری نسبت به اب شیرین استخر دارد

مهمان

۱۳۹۸/۸/۱۳
چنان تبلیغاتی میکنن که اگه آدم ندونه، فکر میکنه واقعا یه اتفاق خارق العاده ای افتاده.!
" اعماق دریای ... " آدم فکر میکنه صحبت از عمق چند ده متر یا صد متر میشه، بعدش میگه در عمق دو متری!!!! خوب این عمق که تو یه حوض و یا استخر هم قابل دسترسی هست، دیگه چه نیازیه آدم بره به اعماااااااااااااق دریای مذکور !!!!؟؟؟
بعدش تا جایی که من میدونم (پهپاد) از به هم پیوستن حروف اول کلمات : " پرواز هدایت پذیر از دور " هست. حالا اینجا اینا به عمق دریا با پهپاد پرواز کردند، یا با یه شبه زیردریایی کوچک دو تا موبایل رو بردند تو < اعماق دو متری دریا > ؟؟؟؟؟
این دو تا موبایل رو که بسته بودند سر یک میله، میتونستند با همون میله بفرستند به اعماق دریا در عمق دو متری (مثل سلفی استیک) ، پهپاد رو دیگه میخواستند چیکار؟
به قول کاووسی در سریال بدون شرح: دوربین دیجیتالم کجا بود؟ .... پهپادم کجا بود؟...

محمد

۱۳۹۸/۸/۱۲
داخل اب دریا تست کردن ببین چه مقاومتی داره تو اب دریا تمام مجوز های ip میگن که داخل اب شیرین ضد اب است اونوقت اپل اینارو چه ضد ابی کرده اووووووففففف