خانهاخبار
ایرپاد پرو اپل با قیمت 249 دلار از راه رسید

ایرپاد پرو اپل با قیمت 249 دلار از راه رسید

اپل از نسخه پرو ایرپاد رونمایی کرد. ایرپاد پرو اپل دارای قابلیت حذف نویز محیط بوده و با قیمت 249 دلار به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۸/۷

در روزهای گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی از هدفون بی‌سیم اپل با قابلیت نویز کنسلینگ بودیم. حال این شرکت از چنین محصولی با نام ایرپاد پرو رونمایی کرده است. این هدفون باکیفیت قیمتی برابر با 249 دلار داشته و از تاریخ 30 اکتبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. از امروز این محصول قابل سفارش است و تنها در رنگ سفید وارد بازار می‌شود.

اپل برای این هدفون بی‌سیم خود میکروفن‌های مخصوصی را در نظر گرفته که قادر به شناسایی صدای محیط اطراف هستند. این هدفون می‌تواند صدای مخیط را خنثی کند. سیستم حذف صدای مزاحم مورد استفاده در ایرپاد پرو اپل شباهت زیادی به سیستم موجود در هدفون جدید Beats Solo Pro دارد، البته اندازه آن کوچکتر شده است. بر اساس گفته اپل، سیستم نویز کنسلینگ در هر ثانیه تا 200 بار صدای اطراف را بررسی و تنظیم می‌کند.

اپل برای این هدفون خود حالتی به نام Transparency یا شفافیت در نظر گرفته که در این حالت امکان شنیدن صدای محیط برای کاربران فراهم می‌شود. ایرپاد پرو به سنسور فورس مجهز شده که می‌توان از آن برای کنترل موسیقی در حال پخش و یا فعال کردن حالت Transparency استفاده کرد. اپل اعلام کرده این هدفون 249 دلاری قیمت صدای بالایی دارد و همچنین به ویژگی Adaptive EQ مجهز شده است. قابلیت اکولایزر خودکار، موسیقی در حال پخش را با توجه به شکل گوش کاربر به صورت اتوماتیک بهینه می‌کند.

image

برخلاف ایرپاد استاندارد، مدل پرو به سری‌ انعطاف پذیر مجهز شده که باعث قرارگیری بهتر آن در گوش می‌شود. اپل برای این هدفون خود یک نرم افزار تست صدا در نظر گرفته که توسط آن می‌توانید سری مناسب خود را انتخاب کنید. این هدفون بی‌سیم از قابلیت شارژ بی‌سیم و همچنین دستور صوتی Hey Siri پشتیبانی می‌کند. بر اساس اعلام اپل، هدفون ایرپاد پرو تا 4.5 ساعت شارژدهی دارد که البته قاب آن، امکان استفاده تا 24 ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند.

ایرپاد پرو اپل در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است؛ بنابراین می‌توان بدون نگرانی به باشگاه رفت و با آن ورزش کرد. میکروفن‌های مورد استفاده در این هدفون در شرایط مختلف حتی در زمان وزش باد، کیفیت بالایی دارند. برای شارژ این هدفون همچنان باید از پورت لایتنینگ استفاده کرد؛ با این حال کابل در نظر گرفته شده برای آن، لایتنینگ به USB-C است که البته در گذشته چنین کابلی را در جعبه گوشی‌های سری آیفون 11 دیده بودیم.

ایرپاد پرو اولین ایرپاد اپل با قابلیت نویز کنسلینگ محسوب می‌شود؛ با این حال در گذشته شرکت‌های دیگر نیز این ویژگی را به هدفون‌های بی‌سیم خود اضافه کرده بودند. در این میان می‌توان به شرکت‌های سونی و Bose اشاره کرد. شرکت سونی هم اکنون هدفون 1000X M3 را با قابلیت حذف صداهای مزاحم به قیمت 229 دلار در بازار به فروش می‌رساند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ناصر ریگی

۱۳۹۸/۸/۷
با سلام و خسته نباشید خدمت شما
واقعا باز هم یک شاهکار دیگر از اپل ارزشمندترین برند دنیا از نگاه مجله فوربس، اینم اضافه کنم که حتی مدیرعامل شرکت بزرگ تولید گوشی و تبلت هواوی هم از تمام محصولات اپل استفاده میکنه به گفته ی خودشون