خانهاخبار
تصاویر زنده ردمی نوت 8T و جعبه آن منتشر شد

تصاویر زنده ردمی نوت 8T و جعبه آن منتشر شد

ردمی نوت 8T عضو جدید خانواده ردمی نوت 8 است که احتمالا به‌زودی روانه بازار خواهد شد. حالا به‌تازگی تصاویری از بخش جلویی این دستگاه به همراه جعبه آن منتشر شده که مشخصات این گوشی را به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۸/۶

ردمی نوت 8 میان‌رده‌ای پرقدرت اما مقرون به صرفه است که فناوری NFC ندارد. حالا به نظر می‌رسد که نسخه مجهز به NFC این گوشی با نام ردمی نوت 8T در دست توسعه است. اگرچه هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده، اما تصاویر زنده‌ای که از این گوشی پخش شده مشخصات دستگاه را از روی برچسب نمایشگر آن به ما نشان می‌دهد.

image

همان طور که می‌بینید مشخصات ردمی نوت 8T شباهت زیادی به ردمی نوت 8 دارد: نمایشگر ۶.۳ اینچی با پوشش گوریلا گلس ۵، اسنپدراگون ۶۶۵ و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی. دوربین چهارگانه عقب این دستگاه شامل سنسور ماکرو و لنز فوق عریضی است که کنار یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. سنسور چهارم که اشاره‌ای به آن نشده، احتمالا یک سنسور عمق معمولی باشد.

image

افزون بر این، تصویر دیگری هم وجود دارد که جعبه ردمی نوت 8T و محتویات آن را نشان می‌دهد. در این تصویر می‌توانیم یک کیس شفاف، یک شارژر ۱۸ واتی و یک کابل USB را ببینیم. منبع این تصاویر اذعان می‌کند که قیمت مدل ۴ + ۶۴ گیگابایتی تلفن مذکور ۱۹۹ یورو است.

image

هنوز مشخص نیست که ردمی نوت 8T چه زمانی عرضه خواهد شد، اما با توجه به این که تصویر جعبه رسمی این دستگاه منتشر شده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خیلی زود از این تلفن هوشمند رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)