خانهاخبار
بنچمارک گلکسی A51 در گیک‌بنچ مشاهده شد

بنچمارک گلکسی A51 در گیک‌بنچ مشاهده شد

علی‌رغم آن که سامسونگ تاکنون هیچ حرفی درباره گلکسی A51 نزده، اما سرویس گیک‌بنچ به‌تازگی بنچمارک این گوشی را منتشر کرده که در آن بخشی از مشخصات این دستگاه قابل مشاهده است.
۱۳۹۸/۸/۱

سامسونگ گوشی گلکسی A50 را در ماه فوریه معرفی کرد و به دنبال آن گلکسی A50s در ماه اوت به بازار آمد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت آماده است تا گلکسی A51 را روانه بازار کند، چرا که به‌تازگی بنچمارک این گوشی در سرویس گیک‌بنچ مشاهده شده است.

گلکسی A51 با شماره مدل SM-A515F در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازات ۳۲۳ و ۱۱۸۵ را کسب کرده است. پیش‌تر انتظار می‌رفت که این گوشی از پردازنده اگزینوس ۹۶۳۰ استفاده کند، اما طبق اعلام گیک‌بنچ این پردازنده ظاهرا با اگزینوس ۹۶۱۱ عوض شده است. اگزینوس ۹۶۱۱ همان پردازنده‌ای بود که روی گلکسی A50s قرار داشت.

از دیگر اطلاعاتی که توسط سرویس بنچمارک ثبت شده می‌توانیم به ۴ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ اشاره کنیم. انتظار داریم که اندروید ۱۰ از طریق رابط کاربری One UI 2.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد.

سامسونگ هنوز رسما هیچ حرفی درباره گلکسی A51 نزده، اما گفته می‌شود که این تلفن هوشمند با دوربینی چهارگانه و با دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگی برای حافظه داخلی عرضه خواهد شد. احتمالا به‌زودی باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره این گوشی باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)