خانهاخبار
عرضه نوکیا 9.1 پیورویو تا اواسط سال 2020 به تعویق افتاد

عرضه نوکیا 9.1 پیورویو تا اواسط سال 2020 به تعویق افتاد

نوکیا 9.1 پیورویو در ابتدا قرار بود تا انتهای تابستان سال جاری معرفی شود، اما با توجه به مشکلاتی که در توسعه دوربین این دستگاه وجود داشت، عرضه آن تا انتهای سال عقب افتاد و حالا اعلام شده که تا اواسط سال 2020 نباید منتظر معرفی آن باشیم.
۱۳۹۸/۸/۱

شرکت HMD Global تولید گوشی هوشمند Nokia 9.1 PureView را درست پس از انتشار نسخه اول سری PureView آغاز کرد. این شرکت در ابتدا می‌خواست تلفن مذکور را تا انتهای تابستان معرفی کند. ولی مشکلاتی که در بخش دوربین این گوشی به وجود آمد باعث شد عرضه آن تا سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹ عقب بیفتد. حالا به نظر می‌رسد که معرفی این تلفن هوشمند دوباره به تعویق افتاده و تا سال آینده قرار نیست شاهد عرضه آن باشیم.

طبق اعلام منابع داخلی بازار، نوکیا ۹.۱ پیورویو تا سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی نمی‌شود. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، حداقل تا قبل از ماه آوریل نباید انتظار رونمایی از این دستگاه را داشته باشیم. متاسفانه اطلاعات بیشتری برای تکمیل این مدعا وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که موضوع به زمان‌بندی شرکت و ناتوانی نوکیا در رقابت با سایر بزرگان بازار بر می‌گردد. اگر نوکیا باور دارد که ۹.۱ پیورویو هنوز برای عرضه شدن آماده نیست، پس ما هم باید این تصمیم را درک کنیم.

فرصتی برای استفاده از اسنپدراگون ۸۶۵

در حال حاضر تمام شرکت‌های بزرگ مثل سامسونگ، اپل، گوگل، هوآوی و وان پلاس پرچمداران خود را برای انتهای سال ۲۰۱۹ معرفی کرده‌اند. این تلفن‌های هوشمند بدون شک بازار خریدهای فصل تعطیلات را به تسخیر خود در می‌آورند. در نتیجه اگر نوکیا ۹.۱ پیورویو زودتر عرضه می‌شد، شانس پایینی برای رقابت با این غول‌ها داشت. علاوه بر این، از آن‌جایی که چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ احتمالا به‌زودی از رده خارج می‌شود و جای خود را به اسنپدراگون ۸۶۵ می‌دهد، نوکیا نیز فرصت کافی برای استفاده از پردازنده جدید کوآلکام را خواهد داشت.

هرچند HMD در بازار تلفن‌های میان‌رده عملکرد خوبی از خود نشان داده و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است، اما این شرکت هنوز نتوانسته به جایگاه مطلوبی در بازار گوشی‌های پرچمدار دست یابد. حال باید ببینیم که نوکیا ۹.۱ پیورویو در این زمینه چه عملکردی خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۸/۲۰
کاش 9.1 زودتر میومد تا قیمت نوکیا 9 میومد پایین و ما نوکیا 9می خریدیم