خانهاخبار
اندروید 10 و One UI 2 چه زمانی برای گلکسی نوت 10 آماده می‌شود؟

اندروید 10 و One UI 2 چه زمانی برای گلکسی نوت 10 آماده می‌شود؟

نسخه آزمایشی اندروید 10 برای گلکسی S10 اوایل ماه جاری با تأخیراتی روبرو شد و به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی برای Note 10 نیز خواهد افتاد.
۱۳۹۸/۷/۳۰

همان طور که می‌دانید، مسئولان سامسونگ در ابتدای ماه اکتبر به این موضوع اشاره نمودند که نسخه آزمایشی اندروید 10 برای گلکسی اس 10 به دلیل مشکلات به وجود آمده با تأخیر ارائه خواهد شد. حال امروز در رسانه‌های خبری شاهد آن هستیم که چنین اتفاقی نیز در انتظار Galaxy Note 10 است.

بر اساس اعلام پیشین، امروز بنا بر این بود که نسخه آزمایشی Android 10 برای نوت 10 در اختیار کاربران قرار گیرد، اما بر اساس مصاحبه‌ای که یکی از مسئولان نمایندگی سامسونگ در کشور آلمان با وب سایت SamMobile داشته، به این موضوع اشاره کرده است که نسخه آزمایشی اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 با پشتیبانی از قلم S Pen با تأخیر روبرو شده و طبق برنامه ریزی جدید، روز پنج شنبه 24 اکتبر (دوم مهر) در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در این آپدیت، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم نویگیشن جدید بر اساس جسچرهای مختلف
  • انیمیشن‌هایی روان‌تر در کل محیط سیستم عامل
  • بهبود در زمینه امنیت و تنظیمات حریم شخصی
  • منوی Quick Settings بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر

image

 

در این نسخه، ایرادات سنسور تشخیص اثر انگشت روی محصولات جدید (نقص امنیتی سنسور اثر انگشت گلکسی اس 10 توسط سامسونگ تأیید شد!) نیز برطرف شده است.

نسخه آزمایشی اندروید 10 برای محصولات سامسونگ ابتدا در کشور کره جنوبی در دسترس قرار می‌گیرد و پس از گذشت مدت زمانی محدود، برای کاربران سایر نقاط دنیا ارائه می‌شود. نسخه عمومی آن به نظر می‌رسد که اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه 2020 آماده عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۸/۱
?گلکسی11 گوشیِ هزاره‌سوّم?
-اندروئید10 بصورت پیش‌فرض
-محافظ گوریلاگلس6
-دوربین 64 مگاپیکسل
-پشتیبانی از حافظه "یک‌ترابایت"
-چیپست ادغام شده‌ی 5G
-طراحی لوکس مطابق با آخرین استانداردها
-باتری لیتیومی 5000میلی‌آمپر
-نمایشگر 90 هرتز