خانهاخبار
سامسونگ می‌خواهد سال آینده 6 میلیون گوشی تاشو بفروشد

سامسونگ می‌خواهد سال آینده 6 میلیون گوشی تاشو بفروشد

نقل از خبرگزاری ETNews، سامسونگ در نظر دارد که در سال آینده میلادی فروش تلفن‌های هوشمند تاشوی خود را به 6 میلیون عدد برساند. این شرکت در حال حاضر مشغول انجام آماده‌سازی‌های لازم برای افزایش میزان تولید است.
۱۳۹۸/۷/۳۰

بر اساس گزارش جدید ETNews، سامسونگ سال آینده می‌خواهد شش میلیون تلفن هوشمند تاشو بفروشد. این غول بزرگ کره‌ای تاکنون ۵۰۰ هزار گلکسی فولد فروخته و حالا از بخش نمایشگرهای خود پرسیده که ظرفیت لازم برای تولید پنل‌های موردنیاز برای دستیابی به این هدف را دارد یا نه. سامسونگ ظاهرا در ابتدا قصد داشته هدف فروش گوشی‌های تاشوی خود را در سال ۲۰۲۰ به ۱۰ میلیون برساند، اما در نهایت تصمیم گرفته که این رقم را روی ۶ میلیون بگذارد.

این هدف‌گذاری حتی با توجه به استقبال خوب کاربران از گلکسی فولد بسیار جاه‌طلبانه است. این احتمال وجود دارد که مقصود صرفا سامسونگ آماده شدن برای بازارهای بزرگ‌تر و افزایش ظرفیت تولید به منظور پوششی گسترده‌تر باشد. آن‌ها حتی در ماه جاری میزان تولید پنل‌های نمایشی خود را به یک میلیون عدد رساندند تا بتوانند پاسخگوی تقاضاهای موجود برای گلکسی فولد باشند، با این حال، هیچ آماری هنوز به طور رسمی از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

شش میلیون در مقایسه با مجموع تلفن‌های هوشمندی که سامسونگ می‌فروشد بسیار کم است، اما با توجه به تاکید این شرکت بر میزان استقبال کاربران از گلکسی فولد در بازارهای مختلف، شاید سال آینده عملا شاهد فروش شش میلیون دستگاه تاشو از سری دوم گوشی گلکسی فولد باشیم. از آن جایی که فرم فاکتور موبایل‌های تاشو هنوز بسیار جدید است و خودش را در بلند مدت ثابت نکرده، پیش‌بینی در خصوص آینده این بازار کار آسانی نیست، در نتیجه فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در یک الی دو سال آینده چه شرایطی در این بازار رقم خواهد خورد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)