خانهاخبار
ایرپاد پرو انتهای ماه اکتبر با قیمتی بالا از راه می‌رسد

ایرپاد پرو انتهای ماه اکتبر با قیمتی بالا از راه می‌رسد

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وبسایت China Economic Daily منتشر شده است، نسل سوم ایرپاد اپل با نام ایرپاد پرو در اواخر ماه اکتبر به بازار می‌آید و قابلیت‌های جذابی مثل قابلیت حذف نویز دارد، اما قیمت آن بیشتر از مدل‌های فعلی است.
۱۳۹۸/۷/۲۷

مدتی است که اپل کار روی ایرپادی پریمیوم با قابلیت‌های جدید و بیشتر از نسخه فعلی هندزفری خود را آغاز کرده و حالا بر اساس جدیدترین اخبار و اطلاعات منتشره، گزارشی مدعی است که مدت زمان زیادی تا معرفی این محصول باقی نمانده است.

به گزارش خبرگزاری China Economic Daily، نسل سوم ایرپاد اپل اواخر ماه جاری معرفی می‌شود و برای فصل مهم تعطیلات کریسمس در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در این گزارش اشاره خاصی به اروپا و آمریکای شمالی شده اما بعید به نظر می‌رسد که شاهد عرضه نسل بعدی این دستگاه در سایر نقاط جهان نباشیم.

ایرپاد بعدی اپل تاکنون با نام ایرپاد ۳ شناخته می‌شد، اما حالا در این گزارش اعلام شده که اپل می‌خواهد از نام ایرپاد پرو برای این دستگاه استفاده کند. این نام‌گذاری به خوبی وجود قابلیت‌های بیشتر را به کاربران نشان می‌دهد و قیمت بالای دستگاه را نزد آن‌ها توجیه می‌کند.

منبع خبر در خصوص قیمت احتمالی ایرپاد پرو از قیمتی در حدود ۲۶۰ دلار یاد می‌کند که دقیقا ۱۰۰ دلار بیشتر از نسل فعلی ایرپاد بدون کیس شارژر با قابلیت شارژ بیسیم است. کاربران در ازای پرداخت این مبلغ اضافه به دستگاهی با طراحی کاملا جدید و قابلیت‌های ویژه دسترسی پیدا می‌کنند.

گفته می‌شود که در ایرپاد پرو چندین حالت صوتی مختلف وجود دارد. یکی از این حالت‌ها دارای قابلیت حذف نویز است که به طور پیش‌فرض فعال خواهد بود و ویژگی‌های آن بر اساس هر یک از حالت‌های صوتی تغییر می‌کند. ایرپاد جدید اپل همچنین ضدآب است، تراشه‌ای جدید دارد و بلوتوث آن دامنه گسترده‌تری را پوشش می‌دهد.

ایرپاد پرو احتمالا در رویدادی در اواخر ماه جاری میلادی معرفی می‌شود. شایعات اولیه از روز چهارشنبه ۳۰ اکتبر یا ۸ آبان به عنوان تاریخ رونمایی از این محصول یاد می‌کردند، اما اپل هنوز دعوت‌نامه‌ای برای این مراسم به رسانه‌ها ارسال نکرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)