خانهاخبار
حالت دارک مود به چهار اپ مایکروسافت در iOS اضافه شد

حالت دارک مود به چهار اپ مایکروسافت در iOS اضافه شد

مایکروسافت قابلیت دارک مود را به چهار اپلیکیشن محبوب خود در پلتفرم iOS اضافه کرد. این اپلیکیشن‌ها شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت می‌شوند.
۱۳۹۸/۷/۲۷

چهار مورد از اپلیکیشن‌های محبوب مایکروسافت برای آیفون و آیپد حالت تاریک به خود می‌گیرند. این اپلیکیشن‌ها شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت است که پس از وان‌درایو و اوت‌لوک حالا به قابلیت Dark Mode مجهز می‌شوند.

طبق اعلام آکشی بکشی (Akshay Bakshi)، مدیر محصول نرم‌افزارهای مایکروسافت در iOS و macOS، تنها کاری که برای دریافت این قابلیت باید انجام شود نصب جدیدترین آپدیت این اپلیکیشن‌ها در پلتفرم‌های اپل است. این شرکت قبلا در ماه اوت پیش‌نمایشی از ظاهر جدید اپلیکیشن‌های خود را منتشر و اعلام کرده بود که در آینده نزدیک این حالت را به نرم‌افزارهای بیشتری از مجموعه M365 می‌آورد.

این مجموعه شامل ابزارهای محبوبی همچون SharePoint, Planner و To-Do است که در صف دریافت قابلیت دارک مود قرار دارند. این ویژگی در آینده برای تمام نرم‌افزارهای آفیس در اندروید نیز منتشر خواهد شد.

به دنبال گوگل و اپل، حالا مایکروسافت هم روی ارائه قابلیت دارک مود در نرم‌افزارهای خود تمرکز کرده تا با ترند این روزهای دنیای فناوری هماهنگ شود. اگر می‌خواهید حالت تاریک این نرم‌افزارها را ببینید نسخه ۲.۳۰ از اپ‌های یادشده را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)