خانهاخبار
ایراد گوگل اسیستنت، شارژ گوشی های اندرویدی را می خورد!

ایراد گوگل اسیستنت، شارژ گوشی های اندرویدی را می خورد!

اگر از طرفداران اکوسیستم گوگل باشید، مطمئنا بیشتر از یک محصول را استفاده می‌کنید که به Google Assistant مجهز است.
۱۳۹۸/۷/۲۶

دستیار هوشمند گوگل با نام Google Assistant هم اکنون روی بسیاری از گوشی‌های اندروید نصب شده است و کاربران زیادی نیز از آن استفاده می‌کنند. اما این روزها کاربران زیادی که از گوشی پیکسل یا گوگل هوم استفاده می‌کنند، نسبت به وجود یک باگ در گوگل اسیستنت شاکی بوده و این موضوع را به انجمن مربوطه نیز کشانده‌اند.

زمانی که واژه Ok, Google یا Hey Google را به زبان می‌آورید، نه تنها دستیار هوشمند گوگل روی گوشی‌تان را فعال می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا Google Assistant روی محصولات دیگر شما نیز فعال و آماده به کار شود. به این ترتیب دستیار گوگل روی محصول دوم نیز آماده به کار باقی مانده تا شخص دارنده گوشی، دستور مورد نیاز خود ر ابه آن اعلام کند. همان طور که اشاره شد، این موضوع به انجمن گوگل نیز رسیده و کاربران زیادی نیز پیرامون این موضوع، شکایت خود را اعلام کرده‌اند.

image

 

ایراد یاد شده در وب سایت Reddit نیز به بحث گذاشته شده و افراد زیادی، نسبت به مصرف زیاد باتری دستگاه خود ابراز نگرانی کرده‌اند.

چنین مشکلی زمانی پیش می‌آید که دو محصول مورد نظر تقریبا نزدیک یکدیگر بوده و هنگام اعلام دستور Ok, Google یا Hey Google، صدای شما به دستگاه دوم نیز برسد. به نظر می‌رسد تا زمانی که گوگل نسبت به رفع این ایراد اقدام نماید، باید هر بار که دستور Ok, Google یا Hey Google را برای فعال سازی گوگل اسیستنت روی گوگل هوم به زبان می‌آورید، گوشی خود را نیز چک کنید تا دستیار گوگل روی آن نیز فعال نشده باشد. مخصوصا زمانی که گوشی شما در جیب شلوارتان بوده یا روی میز کناری قرار گرفته باشد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نوید

۱۳۹۸/۷/۲۸
داغونمون کردش سریع دیس ایبلش کردم
من تازه ای 50 خریده بودم انقد زود خالی میکردش نامید شده بودم ازش :/