خانهاخبار
قابلیت عکاسی نجومی و لایو کپشن پیکسل 4 به پیکسل‌های قدیمی‌تر می‌آیند

قابلیت عکاسی نجومی و لایو کپشن پیکسل 4 به پیکسل‌های قدیمی‌تر می‌آیند

سری پیکسل 4 دو قابلیت جذاب به نام عکاسی نجومی و Live Caption دارد که فعلا در انحصار این سری است، اما طبق اعلام گوگل در آینده نزدیک می‌توانیم از این قابلیت‌ها در تلفن‌های قدیمی‌تر پیکسل نیز استفاده کنیم.
۱۳۹۸/۷/۲۵

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های پیکسل ۴ گوگل حالت عکاسی نجومی این گوشی است که می‌تواند با نوردهی ۴ دقیقه‌ای از آسمان شب تصویربرداری کند. این قابلیت در حالت تئوری بسیار جذاب است اما برای استفاده از آن لازم نیست حتما پیکسل ۴ داشته باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، گوگل اعلام کرده که حالت عکاسی نجومی را در آینده به پیکسل 3 و پیکسل 3a نیز خواهد آورد. به گزارش وبسایت Android Police، سخت‌افزار پیکسل ۴ به‌گونه‌ای طراحی شده که قابلیت پشتیبانی از نوردهی‌های بالاتر از پیکسل 3 و پیکسل 3a را داشته باشد. در نتیجه تصاویری که با پرچمداران جدید گوگل تهیه می‌شود از نمونه‌های مربوط به تلفن‌های قدیمی این شرکت بهتر خواهد بود، با این حال خبر انتشار این قابلیت برای دستگاه‌های قدیمی همچنان بسیار خوشحال‌کننده است.

البته این تنها قابلیتی نیست که به گوشی‌های قبلی گوگل اضافه می‌شود، چرا که طبق اعلام اهالی ماونتین ویو، قابلیت Live Caption نیز قرار است در اختیار کاربران پیکسل 3 و پیکسل 3a قرار بگیرد. لایو کپشن برای هر ویدیویی که در وب یا روی دستگاه کاربر باشد، با کمک سیستم محلی یادگیری ماشینی زیرنویس تهیه می‌کند، به این ترتیب برای استفاده از زیرنویس‌های همزمان نیازی به اینترنت نخواهید داشت.

گفته می‌شود که قابلیت لایو کپشن از ماه دسامبر به تلفن‌های قدیمی پیکسل می‌آید. اگر خوش شانس باشیم، احتمالا در آینده این قابلیت را روی دستگاه‌های غیرپیکسلی هم می‌بینیم، چرا که ویژگی مذکور پیش‌تر به عنوان یکی از قابلیت‌های اندروید ۱۰ معرفی شده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

vahid

۱۳۹۸/۷/۲۵
هر تلفینا گلسه یاخشی اولار