خانهاخبار
بازی فورت‌نایت از دسترس خارج شد؛ فعلا به سیاه‌چاله نگاه کنید

بازی فورت‌نایت از دسترس خارج شد؛ فعلا به سیاه‌چاله نگاه کنید

بازی فورت‌نایت از شب گذشته به دنبال برگزاری رویدادی به نام The End از دسترس خارج شده و حالا بازیکنان صرفا می‌توانند به سیاه‌چاله‌ای خیره شوند که تمام دنیای این بازی را درون خود بلعیده است.
۱۳۹۸/۷/۲۲

ساعت‌هاست که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال پس از برگزاری رویدادی به نام The End یا «پایان» از دسترس بازیکنان خارج شده است. از دیشب و به دنبال پایان فصل دهم بازی فورت‌نایت، بخش‌های مختلف این بازی دیگر قابل استفاده نیست و حالا انتظار می‌رود که فاز جدید آن با نقشه‌ای تازه به‌زودی منتشر شود.

دیشب در رویداد The End شهاب‌سنگی به نقشه بازی برخورد کرد و تمام دنیای فورت‌نایت را به داخل سیاه‌چاله‌ای ناشناخته کشید. از آن زمان تاکنون همه چیز از دسترس کاربران خارج شده و گیمرها فقط می‌توانند به سیاه‌چاله کوچکِ مرکز صفحه خیره شوند. در ساعات گذشته به تناوب اعدادی ناشناخته در کنار این سیاه‌چاله ظاهر شده است که فعلا معنای خاصی برای آن پیدا نشده. علاوه بر این، اگر کد خاصی را در پلتفرم گیمینگ خود وارد کنید می‌توانید به مینی گیم ساده‌ای به سبک Space Invaders دسترسی داشته باشید تا انتظار کشیدن برای شما راحت‌تر شود.

اگر دیشب به موقع در رویداد The End حاضر نبودید، حالا با رفتن به سراغ بازی می‌بینید که صفحه لابی و کارکتر شما به درون سیاه‌چاله کشیده می‌شود و دوباره با همان صفحه سیاه انتهای رویداد مواجه می‌شوید. دقایقی پس از پایان رویداد The End صفحه توئیتر فورت‌نایت تمام توئیت‌های خود را پاک کرد و تصویر پروفایل شبکه‌های اجتماعی این بازی به رنگ سیاه درآمد. در پی شایعاتی که مبنی بر پایان کار بازی فورت‌نایت شنیده می‌شد، انتقادات آن قدر بالا گرفت که پلی‌استیشن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این بازی و پول‌های مصرفی شما برای همیشه از بین نرفته است.

شایعات حاکی از آن است که احتمالا تا چند ساعت دیگر تغییرات بزرگی در بازی رخ داده و Chapter 2 یا «بخش ۲» فورت‌نایت با نقشه‌ای جدید مجددا شروع به کار خواهد کرد. این رویداد در حال حاضر در سراسر جهان میلیون‌ها بازدیدکننده دارد و کاربران منتظرند تا ببینند اپیک گیمز در نهایت چه زمانی را برای آغاز بخش دوم از بازی محبوب خود انتخاب می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Bmxx

۱۳۹۸/۷/۲۵
رویاد خیلی باحال بود