خانهاخبار
تصاویر جعبه پیکسل 4 منتشر شد؛ چه لوازمی درون جعبه وجود دارد؟

تصاویر جعبه پیکسل 4 منتشر شد؛ چه لوازمی درون جعبه وجود دارد؟

به‌تازگی تصاویری از جعبه پیکسل 4 گوگل در وبسایت ردیت منتشر شده که علاوه بر طراحی ظاهری این جعبه، اطلاعاتی در خصوص محتویات جعبه و مشخصات کلی این تلفن هوشمند را منتشر می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۲۳

افشاگری‌های لحظه آخری سری پیکسل ۴ همچنان ادامه دارد و در جدیدترین خبر شاهد انتشار تصویر مربوط به جعبه نسخه کوچک‌تر این تلفن هوشمند هستیم. این جعبه از نظر ظاهری شبیه مدل‌های نسل قبلی است که می‌توانید مشخصات کلی دستگاه را از روی آن ببینید.

تصاویری که ساعاتی پیش در وبسایت ردیت منتشر شده عکسی از قاب پشتی و دوربین دستگاه را روی جعبه پیکسل ۴ نشان می‌دهد. در این تصویر مدل سیاه نسل چهارم پیکسل را می‌بینیم که دکمه سفید پاور در آن به خوبی پیداست.

image

روی جعبه در بالا لوگوی بزرگ G و زیر آن عبارت Pixel 4 دیده می‌شود. در سمت چپ کلمه Google حک شده و در پشت جعبه نیز تصویر دیگری از نسل جدید پرچمدار پیکسل به همراه هشتگ teampixel# را می‌بینیم. همان طور که در این تصویر هم می‌بینید، دکمه سفیدرنگ پاور به خوبی خودنمایی می‌کند.

image

آخرین بخش جعبه مربوط به سمت راست آن است که مشخصات کلی پیکسل ۴ از جمله نمایشگر ۵.۷ اینچی و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایتی این دستگاه را نشان می‌دهد. همچنین فهرستی از اقلام داخل جعبه مثل آداپتور شارژ ۱۸ واتی، کابل شارژ و آداپتور Quick Switch را می‌بینید. متاسفانه طبق پیش‌بینی‌ها خبری از هدفون یا تبدیل USB-C به پورت ۳.۵ میلی متری نیست.

شماره مدل این گوشی A4RG020I است که در چین تولید شده و استیکر هولوگرافیک خاصی دارد که صحت و سلامت این دستگاه را نشان می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)