خانهاخبار
نسخه نارنجی رنگ پیکسل 4 به صورت محدود تولید خواهد شد

نسخه نارنجی رنگ پیکسل 4 به صورت محدود تولید خواهد شد

پیش فروش Pixel 4 گوگل و مدل XL آن در وب سایت بست بای کانادا روز گذشته آغاز شد و حالا شاهد آن هستیم که نسخه نارنجی رنگ آن، بسیار محدود خواهد بود.
۱۳۹۸/۷/۲۳

در حالی که محصولات جدید گوگل با نام Pixel 4 و پیکسل 4 XL هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اند، اما وب سایت Best Buy Canada روز گذشته پیش فروش این دو محصول را آغاز کرد. تنها دو رنگ مشکی (Just Black) و سفید (Clearly White) این محصولات در وب سایت یاد شده به چشم می خورد و اثری از رنگ نارنجی (Oh so Orange) نبود. این در حالی است که گوگل در پوستر تبلیغاتی خود در میدان تایمز، از رنگ نارنجی پیکسل 4 نیز استفاده کرده است.

توییتی که روز گذشته توسط شخصی به نام Brandon Lee منتشر شد، حاکی از آن است که رنگ نارنجی پیکسل 4 که دل بسیاری از کاربران را برده و خیلی از آن ها مشتاق خرید آن هستند، به صورت کاملا محدود به تولید خواهد رسید و پیش فروش آن نیز در سراسر دنیا صورت نمی پذیرد.

بر اساس اطلاعاتی که مسئولان وب سایت 9to5Google به آن دست پیدا کرده اند، ظاهرا خریداران پیکسل 4 به فضای ابری اختصاصی دست پیدا خواهند کرد و به این ترتیب قادر خواهند بود تا فایل های خود را درون آن ها آپلود کرده و هر جایی که اراده کنند، به فایل ها دسترسی پیدا کنند.

image

 

یکی از افرادی که در کشور انگبستان زندگی می کند، عکسی از یک بیلبورد در شهر ناتینگهام گرفته و آن را در فضای مجازی منتشر کرده است. در این عکس، متن زیر را می بینیم:

Pre-order the new Google Pixel 4 and get an HP Chromebook 14 on us

گوشی گوگل پیکسل 4 را پیش خرید کنید و یک لپتاپ کروم بوک 14 اچ پی رایگان دریافت نمایید.

رویداد معرفی گوگل پیکسل 4 در روز موعود (23 مهر) در وب سایت جی اس ام پوشش داده خواهد شد. از شما دعوت می کنیم تا ما را در این رویداد همراهی کرده و با محصولات جدید گوگل آشنا شوید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)