خانهاخبار
آپدیت جدید تلگرام برای iOS منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام برای iOS منتشر شد

دقایقی پیش، نسخه جدید تلگرام (5.12) برای کاربران سیستم عامل آی او اس ارائه شد. با هم نگاهی به قابلیت های آن می اندازیم.
۱۳۹۸/۷/۲۱

تلگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مسنجر در کشورمان به حساب می آید و توسعه دهندگان آن نیز با دانستن این موضوع، قابلیت های مختلف را به مرور به این اپلیکیشن اضافه می کنند.

دقایقی پیش آخرین نسخه اپلیکیشن تلگرام (ورژن 5.12) برای سیستم عامل آی او اس عرضه شد. قابلیت های جدید آن عبارتند از:

اضافه شدن حالت روح: انگشت خود را روی پنجره چت ها نگه دارید تا یک صفحه مربعی شکل باز شود. حالا می توانید بدون خوردن تیک دوم برای فرد مقابل، پیام های وی را بخوانید.

بهبود قابلیت جستجو: زمانی که برای عبارتی خاص در پیام ها جستجو می کنید، می توانید با ضربه زدن روی تعداد پیام های یافت شده، آن ها را به صورت لیست وار مشاهده کنید.

بهبود پلی بک فایل های صوتی و پادکست هایی که بیشتر از 20 دقیقه هستند: شما می توانید آن ها را از جایی که متوقف کرده بودید، مجددا گوش دهید، انگشت خود را روی آن نگه داشته، به سمت پایین بیاورید تا با دقت بیشتری اسلایدر زمان را جابجا کنید. همچنین می توانید با سرعت 2x فایل های صوتی را گوش دهید.

بهبود پشتیبانی از آیپد: طراحی تلگرام در این نسخه کاملا با iOS 13 هماهنگ شده است و پنجره های پاپ آپ برای سوییچ بهتر و کارایی بیشتر، پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود.

بهبود و هماهنگی با iOS 13: پنجره های پاپ آپ جدید، کاملا با آی او اس 13 سازگار بوده و جسچرهای Haptic Touch به صورت کامل در این نسخه پشتیبانی می شود.

هم اکنون دارندگان آیفون یا آیپد می توانند با مراجعه به بخش Updates در اپلیکیشن اپ استور، مسنجر تلگرام را به آخرین نسخه آپدیت کرده و از قابلیت های جدید این نرم افزار استفاده کنند.

اگر ویژگی جدیدی در این نسخه مشاهده کردید که در این مطلب نیامده، ما و دیگر کاربران را در جریان بگذارید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

قاسم

۱۳۹۸/۷/۲۱
میشه توضیح بدین باید چطوری فعال کنیم من هرکارکردم نشد

sajjad

۱۳۹۸/۷/۲۱
این حالت روحی که شما گفتید شما میگید در واقع یک نوع پریویو حساب میشه و هیچجا بهش اشاره نشده! حتی در توضیحات خود اپ!