خانهاخبار
سال 2022؛ ددلاین اپل برای عرضه آیفون با مودم 5G

سال 2022؛ ددلاین اپل برای عرضه آیفون با مودم 5G

مسئولان اپل، سال 2022 را برای عرضه آيفون با مودم 5G انتخاب کرده اند و به نظر نمی رسد که زودتر از آن موعد، محصولی با این مشخصات معرفی گردد.
۱۳۹۸/۷/۲۲

بر اساس گزارش Fast Company، اهالی کوپرتینو در حال تلاش برای توسعه، آزمایش و گرفتن مدارک مورد نیاز برای مودم های خود هستند و قصد دارند تا آیفون های مجهز به مودم 5G را تا سال 2022 در اختیار کاربران خود قرار دهند.

همان طور که استحضار دارید، مهندسان اپل در حال کار روی مودم های اختصاصی خود هستند تا رفته رفته، وابستگی به شرکت های دیگر برای تولید آیفون را کاهش دهند. از این روی، ظاهرا برای عرضه آیفون با مودم 5G باید تا سال 2022 منتظر بمانیم، چرا که اهالی کوپرتینو سال یاد شده را به عنوان Deadline این موضوع در نظر گرفته اند.

فردی که این خبر را منتشر کرده، مدعی شده است که مراحل تست و گرفتن گواهی های مورد نیاز، بعد از طراحی چیپست مورد نظر انجام می شود. لذا سال 2022 را می توان تاریخ مناسبی برای ارائه آیفون های مجهز به مودم 5G به حساب آورد.

گفته می شود که بهینه سازی شبکه را می توان مهم ترین مانع عرضه زودتر این چیپست به حساب آورد. چرا که در آزمایشات مختلف، عدم تداخل با شبکه های وایرلس دیگر نیز باید در نظر گرفته شود و همین موضوع می تواند روند عرضه مودم 5G اپل را با تأخیر مواجه کند. رسیدن به استانداردهای لازم، مهم تر از دریافت گواهی FCC در این زمینه به حساب می آید.

منبع این خبر، یعنی موسسه Fast Company بر این باور است که مراحل تست چیپست یاد شده احتمالا بیشتر از انتظارات مسئولان اپل خواهد بود و سال 2023 را باید سال عرضه آيفون با مودم 5G دانست.

اپل در ماه ژوئن، خرید بخشی از کمپانی اینتل برای طراحی مودم اختصاصی را تأیید کرد. منابع خبری پشین، سال 2021 را برای عرضه آيفون با چیپست اختصاصی اپل در نظر گرفته بودند، اما شایعات جدید حاکی از آن است که این محصول بین سال 2022 تا 2025 آماده عرضه به بازار می شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)