خانهاخبار
احتمال رونمایی از شیائومی Mi Note 10 در اواخر ماه اکتبر

احتمال رونمایی از شیائومی Mi Note 10 در اواخر ماه اکتبر

شایعه‌ای جدید به معرفی گوشی شیائومی Mi Note 10 در اواخر ماه جاری میلادی اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۲۱

در ژانویه 2015 شرکت شیائومی از اولین نسل گوشی Mi Note و می نوت پرو رونمایی کرد. در اکتبر 2016 نسل دوم این گوشی هوشمند، Mi Note 2 همراه با شیائومی می میکس معرفی شد. در سپتامبر 2017 با Mi Note 3 ملاقات کردیم. از سال 2017 تا به امروز شیائومی از گوشی جدیدی از سری می نوت رونمایی نکرده است. در ژوئن سال جاری میلادی، مدیر عامل شیائومی اعلام کرد این شرکت از گوشی جدیدی از سری می نوت و می مکس رونمایی نخواهد کرد. با وجود این ادعا، Ice Universe به این موضوع اشاره کرده که گوشی می نوت 10 اواخر ماه اکتبر از راه می‌رسد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. در حالی که نسل اول و دوم این محصول دارای مشخصات فنی قدرتمندی بود، نسل سوم آن به مشخصات فنی میان رده مجهز شده بود. انتظار می‌رود شیائومی Mi Note 10 یک گوشی هوشمند پرچمدار باشد و در همین راستا قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین کند. به تازگی گزارشی از سوی XDA Developers در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که به اطلاعات موجود در رابط کاربری MIUI 11 بتا اشاره دارد. بر اساس این اطلاعات، کاربران می‌توانند بین رفرش ریت 60 و 120 هرتز نمایشگر سوییچ کنند.

image

با توجه به گزارش جدید، انتظار می‌رود شیائومی از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 120 هرتز رونمایی کند. اطلاعاتی در رابطه با نوع نمایشگر این دستگاه، OLED و یا LCD مشخص نشده است. XDA Developers در گزارش خود به حضور عبارت‌های Tele 5x و ultra tele در کدهای MIUI 11 بتا اشاره کرده که دارای توضیح «استفاده از زوم 50 برابر با ثبت جزئیات دقیق از اجسام دور» هستند. این موارد نشان می‌دهد که احتمالا شیائومی یک گوشی هوشمند با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر معرفی می‌کند. این دستگاه احتمالا قادر به ضبط ویدیوهای 8K به صورت 30 فریم بر ثانیه است.

با توجه به زمان تقریبا یکسان انتشار گزارش XDA Developers و افشاگری Ice Universe، این احتمال وجود دارد که شیائومی Mi Note 10 به صفحه نمایش 120 هرتز و دوربین با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر مجهز شود. فاصله کمی تا پایان ماه اکتبر باقی مانده است، بنابراین برای بررسی صحت این گزارش نباید زیاد منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)