خانهاخبار
تصاویر مطبوعاتی تازه‌ای از ویژگی‌های جدید پیکسل 4 منتشر شد

تصاویر مطبوعاتی تازه‌ای از ویژگی‌های جدید پیکسل 4 منتشر شد

تنها چند روز مانده به رونمایی از سری پیکسل 4، حالا شاهد انتشار تصاویر مطبوعاتی تازه‌ای از ویژگی‌های جدید پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال هستیم. این سری در تاریخ 23 مهر معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۲۱

پیکسل ۳ پارسال در شرایطی معرفی شد که کاربران از آن به عنوان لورفته‌ترین موبایل تاریخ یاد می‌کردند. حالا امسال وارث این گوشی چند روز دیگر در شرایطی معرفی خواهد شد که اطلاعات افشایی آن از نظر جزئیات تنه به تنه پیکسل ۳ می‌زند.

پیکسل ۴ گوگل از ابتدای تابستان بارها و بارها به سرخط خبرها آمده و اطلاعات و تصاویر گوناگونی از آن منتشر شده است. حالا که تنها چند روز تا رونمایی رسمی این گوشی باقی مانده شاهد انتشار تصاویر تازه‌ای از تلفن‌های هوشمند این سری هستیم.

تصاویر زیر نسخه سیاه پیکسل ۴ و نسخه‌های سفید و نارنجی پیکسل ۴ ایکس ال را نشان می‌دهد. اولی دکمه پاور سفیدی دارد که به سختی پیداست در حالی که دستگاه دوم فریم متمایزتری دارد و دکمه‌های پاور آن به رنگ‌های صورتی و نارنجی دیده می‌شود.

در تمام این تصاویر والپیپر جدیدی وجود دارد که دو حرف P و 4 برای معرفی نسل چهارم پیکسل به وضوح روی آن‌ها مشاهده می‌شود. در بالای این صفحه ویجت آب و هوا و تاریخ را می‌بینیم و در پایین آن کادر جستجوی گوگل و آیکن اپلیکیشن‌های جیمیل، گوگل مپس، گوگل فوتوز، کروم و یوتیوب پیداست.

این تصاویر مطبوعاتی جزئیات خاصی را از این دستگاه نشان نمی‌دهند اما ما را بیشتر با طراحی سری پیکسل ۴ آشنا می‌کنند. در پشت پیکسل ۴ دوربینی مربعی وجود دارد در حالی که در جلو حاشیه‌ای باریک میزبان دوربین سلفی و چند سنسور دیگر است. در سمت چپ و راست صفحه حاشیه ناچیزی وجود دارد اما ضخامت این حاشیه در پایین نمایشگر کمی زیادی می‌شود.

کپشن زنده، دارک مود و گوگل اسیستنت

سری پیکسل ۴ به اندروید ۱۰ مجهز است. در این نسخه شاهد حضور دارک مود، سیستم مسیریابی خاصی مشابه آیفون ۱۱، کنترل‌های بهبودیافته برای اشتراک‌گذاری موقعیت و به‌روزرسانی‌های پیوسته در پس‌زمینه هستیم. افزون بر این، نسل بعدی گوگل اسیستنت را داریم که به‌راحتی می‌تواند کارهای مختلف را برای شما انجام دهد. نسخه جدید دستیار صوتی گوگل در ابتدا به صورت انحصاری برای پیکسل ۴ به بازار می‌آید، اما انتظار می‌رود که در ادامه شاهد عرضه آن برای سایر تلفن‌های هوشمند باشیم.

از جمله ویژگی‌های جدید و جذب پیکسل ۴ می‌توانیم به Motion Gestures و یک سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی جدید اشاره کنیم که حضورشان در تصاویر زیر مشهود است. کاربرد ژست‌های هوایی در پرچمدار جدید گوگل جای بحث دارد، اما به نظر می‌رسد که این شرکت به شدت مشغول کار روی این قابلیت است که از تراشه رادار-محور Soli استفاده می‌کند.

تاریخ معرفی و عرضه پیکسل 4

پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال در رویدادی به نام Made by Google در روز سه‌شنبه ۲۳ مهر معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود که در این مراسم شاهد معرفی از نسخه جدید نست مینی و پیکسل‌بوک گو نیز باشیم. این رویداد در شهر نیویورک برگزار می‌شود.

پیش‌خرید محصولات جدید گوگل احتمالا بلافاصله پس از پایان مراسم آغاز می‌شود، اما عرضه آن با کمی تاخیر انجام خواهد پذیرفت. زیرا تلفن‌های پیکسل معمولا در روز جمعه به بازار می‌آیند و از آن‌جایی که گوگل گفته این سری را تا پیش از ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) روانه بازار نمی‌کند، برای عرضه رسمی آن احتمالا باید تا ۲۵ اکتبر (۳ آبان) صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)