خانهاخبار
تمام تلفن‌های وان پلاس 5 به بعد به اندروید 10 آپدیت می‌شوند

تمام تلفن‌های وان پلاس 5 به بعد به اندروید 10 آپدیت می‌شوند

وان پلاس در خبری اعلام کرد که تمام گوشی‌های پس از وان پلاس 5 در آینده آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند. البته بعضی از این گوشی‌ها مثل وان پلاس 6 زودتر این به‌روزرسانی را می‌گیرند.
۱۳۹۸/۷/۲۱

وان پلاس در مراسم رونمایی از وان پلاس 7T پرو در لندن کمی درباره این موضوع صحبت کرد که رابط کاربری Oxygen OS چقدر در میان جامعه کاربری طرفداران پوسته‌های شرکتی محبوبیت دارد.

این شرکت گفت که به لطف مشارکت کاربران و برنامه‌های بتای متعددی که وجود دارد، آن‌ها چقدر زود می‌توانند آپدیت‌های اندروید را برای کاربران دستگاه‌های خود منتشر کنند. طبق اعلام وان پلاس، از زمان عرضه عمومی اندروید ۱۰ تنها ۱۷ روز طول کشید تا وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو این آپدیت را دریافت کنند.

حالا طبق اعلام این شرکت قرار است تمام دستگاه‌هایی که از زمان وان پلاس ۵ وارد بازار شده‌اند، به‌روزرسانی Oxygen OS 10 را دریافت کنند. وان پلاس ۶ و ۶ تی احتمالا در ماه جاری میلادی این آپدیت را دریافت می‌کنند، ولی عرضه به‌روزرسانی مذکور برای وان پلاس ۵ و ۵ تی به تاریخی نامعلوم در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ موکول می‌شود.

فعلا اطلاعاتی از برنامه بتای وان پلاس ۵ در دسترس نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ظرف چند هفته آینده این برنامه رسما آغاز شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)