خانهاخبار
رندر آنر V30 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

رندر آنر V30 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

رندر آنر V30 پرو در فضای مجازی منتشر شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.
۱۳۹۸/۷/۲۰

انتظار می‌رود در اواخر ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی‌های آنر V30 و آنر V30 پرو در کشور چین باشیم. به تازگی رندر و مشخصات آنر V30 پرو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. بر اساس این رندر، پرچمدار آینده آنر دارای پنل پشتی با رنگ گرادیانی و یک المان مربعی شکل برای قرارگیری سنسورهای دوربین اصلی است. در گذشته شاهد این سبک طراحی در گوشی هوآوی میت 20 بودیم. دستگاه موجود در رندر جدید دارای رنگ آبی صورتی گرادیانی است.

در بخش بالایی پنل پشتی یک المان مربعی شکل برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته و در بخش پایینی آن، لوگوی آنر به چشم می‌خورد. در زیر دوربین اصلی یک فلاش LED قرار گرفته است. در حالت کلی باید طراحی پنل پشتی آنر وی 30 پرو را با گوشی هوآوی میت 20 پرو یکسان دانست. گفته می‌شود این گوشی هوشمند آنر دارای صفحه نمایش OLED است که درون آن یک حفره قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود رفرش ریت نمایشگر این گوشی، 90 هرتز باشد. به احتمال زیاد چیپست کایرین 990 5G قدرت آنر V30 پرو را تامین خواهد کرد. این پردازنده قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

image

دوربین اصلی این اسمارت فون دارای 4 سنسور بوده که سنسور اصلی آن احتمالا 60 مگاپیکسلی است. انرژی آنر V30 پرو را یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی SuperCharge و شارژ 15 واتی وایرلس است. برادر این دستگاه، آنر V30 به صفحه نمایش IPS LCD مجهز می‌شود که درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین اصلی تکی قرار می‌گیرد. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کایرین 990 هوآوی تامین می‌کند. این محصول نیز دارای یک المان مربعی شکل روی پنل پشتی خود خواهد بود، با این تفاوت که سه سنسور را میزبانی می‌کند.

آنر وی 30 به احتمال زیاد مانند نسخه پرو به سنسور اصلی 60 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی خود مجهز می‌شود. انرژی این اسمارت فون را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی است. این احتمال وجود دارد که آنر V30 از شارژ وایرلس پشتیبانی نکند. به نظر می‌رسد این دو گوشی هوشمند جدید آنر قیمتی کمتر از 420 دلار در کشور چین داشته باشند. این احتمال وجود دارد که این محصولات در کشورهای مختلف با نام‌های Vera30v و Vera30 پرو وارد بازار شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)