خانهاخبار
شارپ S7 رونمایی شد

شارپ S7 رونمایی شد

شرکت شارپ گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کرد. شارپ S7 به سیستم عامل اندروید وان مجهز شده است.
۱۳۹۸/۷/۱۹

شارپ از گوشی هوشمند جدیدی مجهز به سیستم عامل اندروید وان رونمایی کرد. این دستگاه که شارپ S7 نام دارد، در کشور ژاپن در معرض دید عموم قرار گرفته است. شارپ اس 7 یک گوشی میان رده محسوب می‌شود که بر اساس ادعای سازنده آن، با هر بار شارژ تا یک هفته دوام می‌آورد. مسلما این میزان شارژدهی با استفاده سنگین کاهش شدیدی پیدا می‌کند؛ با این حال شارپ به شارژدهی بالای باتری آن ایمان دارد. شاید در نگاه اول فکر کنید به علت باتری با حجم بالا این میزان شارژدهی به دست آمده است، اما باید بگوییم انرژی گوشی شارپ تنها توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

دلیل اصلی شارژدهی بالای این دستگاه مربوط به باتری مورد استفاده در آن نیست، بلکه صفحه نمایش مخصوص آن باعث چنین موضوعی شده است. شارپ S7 به نمایشگر IGZO LCD مجهز شده است. این صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این پنل از فناوری شرکت شارپ برای کاهش مصرف انرژی بهره می‌برد. در کنار این قطعات، باید به دنبال پردازنده آن نیز باشیم تا به راز شارژدهی بالای آن پی ببریم. شارپ این گوشی هوشمند خود را به چیپست اسنپدراگون 630 مجهز کرده که مصرف انرژی بهینه‌ای دارد. این پردازنده توسط 3 گیگابایت رم همراهی می‌شود. روی پنل پشتی شارپ اس 7 شاهد قرارگیری دوربین اصلی تکی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 هستیم که از لرزشگیر دیجیتال نیز بهره می‌برد.

image

کاربران این گوشی هوشمند برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 استفاده کنند. شارپ S7 به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 10 است که حداقل یک بروزرسانی اصلی این سیستم عامل را طی مدت 24 ماه آینده دریافت می‌کند. برای این اسمارت فون تا 36 ماه پچ امنیتی عرضه می‌شود. این تاریخ‌ها از زمان عرضه آن به بازار معتبر است. در حالی که شارپ به جنس بدنه این محصول اشاره‌ای نکرده است، بر اساس تصاویر منتشر شده دارای بدنه فلزی است. روی پنل پشتی شاهد قرارگیری فلاش LED هستیم.

روی بخش پایینی پنل پشتی لوگوی اندروید وان به چشم می‌خورد و در بالای آن و مرکز پنل پشتی، لوگوی شارپ قرار گرفته است. سمت راست این دستگاه تمام دکمه‌های فیزیکی را میزبانی می‌کند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور این دکمه‌ها را تشکیل می‌دهند. در بخش بالایی و پایینی نمایشگر حاشیه‌های ضخیمی حضور دارند که خبر از یک گوشی میان رده می‌دهند. کاربران می‌توانند این اسمارت فون را در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای سفارش دهند. فروش شارپ S7 از اواسط ماه دسامبر در کشور ژاپن آغاز می‌شود. در حال حاضر قیمت و امکان عرضه این محصول در کشورهای دیگر مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)