خانهاخبار
چگونه آیفون و آیپد را بدون آیتونز در macOS Catalina سینک کنیم؟

چگونه آیفون و آیپد را بدون آیتونز در macOS Catalina سینک کنیم؟

با توجه به این که نرم‌افزار آیتونز از macOS Catalina حذف شده، بسیاری از کاربران با این سوال مواجه‌اند که حالا چگونه باید آیفون و آیپد را با مک سینک یا همگام‌سازی کرد. در این مطلب پاسخ این سوال را به شما نشان می‌دهیم.
۱۳۹۸/۷/۱۸

اگر کامپیوتر مک خود را به macOS Catalina آپدیت کرده باشید، احتمالا متوجه بزرگ‌ترین تغییر این نسخه یعنی نبود نرم‌افزار آیتونز شده‌اید. این نرم‌افزار در نسخه جدید مک‌او‌اس با سه اپ جداگانه به نام‌های Music, Podcasts و TV جایگزین شده است. بنابراین حالا روش همگام‌سازی (Sync)، پشتیبان‌گیری، به‌روزرسانی و بازیابی آیفون، آیپد یا حتی اپل تی‌وی تغییر کرده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا به شما نشان دهیم که در کاتالینا چطور باید دستگاه اپلی خود را با مک سینک کنید.

با کنار رفتن آیتونز از macOS Catalina، مدیریت آیفون و آیپد به نرم‌افزار Finder منتقل شده است. سازوکار تنظیمات و امکانات موجود برای انجام کارهای فوق در Finder مشابه آیتونز است، ولی باید عادت کنید که به جای نرم‌افزار قبلی از فایل منیجر خود اپل استفاده نمایید.

چگونه آیفون و آیپد را بدون آیتونز در macOS Catalina سینک کنیم؟

  1. آیفون یا آیپد خود را با کابل به کامپیوتر مک خود وصل کنید.
  2. اگر چیزی به صورت خودکار باز نشد، به سراغ برنامه Finder بروید.
  3. در نوار سمت چپ صفحه از قسمت Locations به دنبال آیفون یا آیپد خود بگردید.

وقتی روی دستگاه خود کلیک کنید با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر روبرو می‌شوید که همان گزینه‌های نام‌آشنای آیتونز را در مقابل شما قرار می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)